نماینده جوان تبریز داوطلب هلال احمر شد؛<br>متفکر آزاد: حال و هوای جهادی در هلال احمر استان مشهود شده است
نماینده جوان تبریز داوطلب هلال احمر شد؛<br>متفکر آزاد: حال و هوای جهادی در هلال احمر استان مشهود شده است

روح الله متفکر آزاد، نماینده تبریز با حضور در شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان، ضمن تقدیر از رشد چشمگیر فعالیتهای جمعیت، با پوشیدن لباس خدمت هلال احمر به عضو این جمعیت درآمد. دکتر روح الله متفکر آزاد نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در شورای معاونین جمعیت هلال احمر […]

روح الله متفکر آزاد، نماینده تبریز با حضور در شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان، ضمن تقدیر از رشد چشمگیر فعالیتهای جمعیت، با پوشیدن لباس خدمت هلال احمر به عضو این جمعیت درآمد.

دکتر روح الله متفکر آزاد نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی حضور یافته و به عضویت این جمعیت در آمد.

وی با بیان اینکه تحرک و حضور میدانی دولت جدید، مجلس را از حضور میدانی در استان ها و مناطق محروم بی نیاز کرده است، گفت: الحمد لله همین حال و هوای جهادی در هلال احمر استان نیز مشهود است و گزارشات و عملکرد هلال احمر نشانگر تحرک و حرکت چشمگیر و ارزشمند این مجموعه است، بلا شک مدیر جوان هلال احمر جزو آینده های نظام و انقلاب است.
متفکر آزاد ضمن اعلام آمادگی مجلس برای پیگیری نیازها و مطالبات و تقویت جمعیت هلال احمر در فصل بودجه و برنامه هفتم، بیان داشت: کارهای صورت گرفته در هلال احمر، خصوصا آنهایی که موجب کاهش آلام بشری بوده است بسیار امیدوار کننده است، حضور در روستاها، حضور در جمع مستضعفین همان نقطه هایی است که نظام جمهوری اسلامی ایران روی آن تکیه دارد و پشت گرمی نظام و همت اول و آخرش تقویت حوزه خدمت به مستضعفین است.
نماینده مردم شریف تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه امروز یکی از کارنامه های دولت بیمه شش میلیون نفر از سه دهک پایین جامعه است، افزود: همین دست فرمان دولت در ارائه خدمات هلال احمر به مناطق محروم مشهود است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از توجه مدیریت هلال احمر به حوزه جوانان، گفت: جوانان و دانشجویان با حضور در عرصه های خدمات رسانی هلال احمر، میدان فعالیت های خود را به میدان فعالیت های مفید و مولد تبدیل می کنند، این ایده و خط مشی در جمعیت هلال احمر بسیار ارزشمند است .