نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:ماه محرم کانون جهاد عظیم تبیین است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:ماه محرم کانون جهاد عظیم تبیین است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:ماه محرم کانون جهاد عظیم تبیین است نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با گنجاندن مضامین اسلامی و انقلابی در سخنرانی ها انقلابی بودن هیات را به تصویر بکشید چراکه ماه محرم کانون جهاد عظیم تبیین است. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:ماه محرم کانون جهاد عظیم تبیین است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با گنجاندن مضامین اسلامی و انقلابی در سخنرانی ها انقلابی بودن هیات را به تصویر بکشید چراکه ماه محرم کانون جهاد عظیم تبیین است.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در همایش طلایه داران تبلیغ و مروجین فرهنگ زکات افزود: در ایام محرم منبر، روضه و عزاداری باید از روی بصیرت و با آگاهی کامل باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: از روحانیون انتظار می‌رود از ارائه مطالب تحریف شده خودداری نمایند چرا که باعث بدبینی در افکار جوانان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مداحان از زیاده روی در مداحی‌ها خودداری کنند ادامه داد: در ابتدای سخنرانی‌ها در ماه محرم به مقتل خوانی توجه ویژه داشته باشید چراکه باعث جلوگیری از تحریف می‌شود و در جلسات عزاداری و هیأت مذهبی با مشق متواضعانه و با اخلاق حسنه با مردم برخورد داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه پرداختن به روایت واقعه کربلا و اهداف قیام باید در اولویت باشد گفت: محتوا و مضامین شعر و روضه‌ها باید شایسته سالاری باشد. به موضوع انس با قرآن توجه ویژه داشته باشید و با هدف رشد اخلاق در جامعه پیش بروید چراکه هدف از برگزاری این جلسات سوق دادن جوانان به انسان‌های کارآمد و با عزم و اراده و تقویت بنیه فکری جوانان است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه باید سخنرانان و مداحان منابع معتبر بخوانند اظهار داشت: از تجربیات دوران دفاع مقدس در سخنرانی‌ها استفاده شود و با گنجاندن مضامین اسلامی و انقلابی در سخنرانی انقلابی بودن هیئت‌ها را به تصویر بکشید چراکه ماه محرم کانون جهاد عظیم تبیین است.