نوستالژی مردم ارومیه و #تبریز روی آب شناور شد
نوستالژی مردم ارومیه و #تبریز روی آب شناور شد

نوستالژی مردم ارومیه و #تبریز روی آب شناور شد ظهر امروز لنگر کشتی خودرو بر سازمان همیاری از آب بیرون کشیده شد. به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های استان آذربایجان غربی، کشتی آرتمیا که در خشکسالی های اخیر حال و روز خوبی نداشت اکنون با تاکید و دستور معاون محترم امور اقتصادی استاندار آذربایجان […]

نوستالژی مردم ارومیه و #تبریز روی آب شناور شد

ظهر امروز لنگر کشتی خودرو بر سازمان همیاری از آب بیرون کشیده شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های استان آذربایجان غربی، کشتی آرتمیا که در خشکسالی های اخیر حال و روز خوبی نداشت اکنون با تاکید و دستور معاون محترم امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی و همت پرسنل زحمت کش سازمان پیرو احیای نسبی دریاچه در سایه بارش های پر برکت اخیر امسال و جان دوباره گرفتن نگین آذربایجان مجددا شناور شده و به سطح دریا بازگشت.
این کشتی، از کرانه شمالی جاده که مدت مدیدی در آنجا زمین گیر شده بود به اسکله قبلی آن در سمت جنوبی جاده شهید کلانتری انتقال داده شد.
اسکله مذکور به منظور رفاه حال مردم و استفاده گردشگران هم اینک توسط سازمان در حال محوطه سازی، تجهیز و بازسازی است.
کشتی آرتمیا سال‌ها قبل از احداث پل شهید کلانتری وظیفه انتقال مسافرین و خودروهای سواری و باری عبوری بین ارومیه و تبریز را بر عهده داشت و با شناور شدن و حرکت دوباره آن خاطرات زیادی از آن دوران برای مردم آذربایجان دوباره زنده خواهد شد.