نگارخانه «هنرمندان»، خانه پر نقش و نگار هنرمندان تبریز
نگارخانه «هنرمندان»، خانه پر نقش و نگار هنرمندان تبریز

به گزارش تایسیز اذربایجان  میکائیل نظری مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: مجموعه فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از بدو تاسیس در حال ارائه خدمات متنوع فرهنگی و هنری به اقشار مختلف شهروندان بوده و برگزاری نمایشگاهها نیز بخش مهمی از این اقدامات را شامل می شده و هنوز هم شامل می […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  میکائیل نظری مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: مجموعه فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از بدو تاسیس در حال ارائه خدمات متنوع فرهنگی و هنری به اقشار مختلف شهروندان بوده و برگزاری نمایشگاهها نیز بخش مهمی از این اقدامات را شامل می شده و هنوز هم شامل می شود.

به گفته وی، با آغاز به کار این سازمان در محل ساختمان جواهر، تالار مجزا در قالب گالری هنرمندان برای برگزاری نمایشگاههای مختلف اختصاص یافت و در سالهای اخیر به یکی از پرکارترین مجموعه های نمایشگاهی شهر تبدیل شده است.
نظری صدور تاییدیه رسمی فعالیت این مجموعه را مهر تاییدی بر انجام فعالیتهای فرهنگی ارزشمند دانست و و بر لزوم توجه هر چه بیشتر به بخش نمایشگاهی تاکید کرد.

وی همچنین ابراز امیدواری نمود بیش از گذشته شاهد رونق فعالیتهای نمایشگاهی برای معرفی هنرمندان جوان و همچنین قدردانی از هنرمندان پیشکسوت شهرمان باشیم.

گفتنی است مجموعه نگارخانه هنرمندان در محل استقرار مجموعه فرهنگی هنری شهرداری تبریز در ساختمان جواهر قرار دارد و به شکل منظم و مستمر میزبان نمایشگاههای مختلف و متنوع است.