نیاز شوک فوتبالی به دولت روحانی !
نیاز شوک فوتبالی به دولت روحانی !

نیاز شوک فوتبالی به دولت روحانی ! مهدی حافظ زاده اقتصاد کشور روز به روز اوضاعش اورژانسی تر می شود و بااین حال هیچ کس نمی تواند یا نمی خواهد به رئیس جمهور و دولتش چیزی بگوید، انتقادی کند و درصورت لزوم تذکر قانونی دهد !سکه ۱۰ میلیون شده و طلا تقریبا یک‌ میلیون، دلار […]

نیاز شوک فوتبالی به دولت روحانی !

مهدی حافظ زاده

اقتصاد کشور روز به روز اوضاعش اورژانسی تر می شود و بااین حال هیچ کس نمی تواند یا نمی خواهد به رئیس جمهور و دولتش چیزی بگوید، انتقادی کند و درصورت لزوم تذکر قانونی دهد !
سکه ۱۰ میلیون شده و طلا تقریبا یک‌ میلیون، دلار هم که فرض کنید ۲۱ هزار تومن ناقابل ! در این بین رئیس بانک مرکزی هر از گاهی جلوی دوربین ظاهر می شود و می ‌گوید قیمت ارز بزودی کاهش می یابد و قیمت واقعی دلار این نیست که می بینید .
در تقسیم بندی قدرت هستند نهادهایی از جمله مجلس که می توانند در چنین شرایطی از رئیس دولت سوال و درصورت نیاز حتی رای به عزلش دهند. در اوضاع کنونی که همه متفق القول می گویند ریشه مشکلات اقتصادی تنها در تحریم ها خلاصه نمی شود گویا قرار نیست از کسی صدای اعتراض و تذکر به سمت آقای روحانی بلند شود.
گرچه شاید بتوان روحانی را بدشانس ترین رئیس جمهور کشور نامید ولی با داشتن این حد و اندازه ازحاشیه امن که تاکنون مورد بازخواست قرار نگرفته باید او راخوش شانس دانست.
این روزها از اصلاح طلب گرفته تا اصولگرا هر کدام با ادبیات خاص خود بر اورژانسی بودن اقتصاد اذعان دارند و منتقد رفتارهای بی هدف تیم اقتصادی دولت در مهار تورم و گرانی هستند . نتیجه این انتقادها می گوید دولت تدبیر و امید قبل از آنکه اقتصاد مملکت بیش از این آسیب ندیده باید همچون مدیران فوتبال که به هنگام نتیجه نگرفتن تیم و کسب نتایج ضعیف بلافاصله با تغییر مربی به تیم شوک تزریق می کنند دولت به فکر روزهای ناخوش مردم باشد و نگذارد روزهایی بدتر همچون بلا بر سر ایرانی جماعت آوار شود.