نیرومند اسکویی: افزایش ۳۰۰ درصدی ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی
نیرومند اسکویی: افزایش ۳۰۰ درصدی ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی

🔴 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد 🔹افزایش ۳۰۰ درصدی ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده در استان پس از شیوع کرونا ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.  🔹سید مرتضی نیرومند اسکویی در گفت‌وگو با خبرنگاران با […]

🔴 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد

🔹افزایش ۳۰۰ درصدی ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده در استان پس از شیوع کرونا ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

 🔹سید مرتضی نیرومند اسکویی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش چند برابری ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و مواد شوینده در واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد: ۱۰ واحد تولید کننده مواد شوینده مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی در تلاش هستند تا در این روزهای بحرانی و شیوع ویروس کرونا نیازهای استان و کشور را به این محصولات برطرف کنند.

 🔹وی افزود: میزان تولید روزانه این واحدها قبل از شیوع کرونا ۹۹٫۷ تن بوده که اکنون به ۱۱۸٫۵ رسیده است.

🔹وی همچنین با اشاره به وجود ۱۵ واحد صنعتی تولید کننده مواد ضدعفونی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان، اضافه کرد: میزان تولید روزانه این واحدها قبل از شیوع کرونا ویروس ۹٫۴ تن بوده که اکنون به ۳۷٫۸ تن رسیده است.

🔹وی با بیان این‌که سه واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان نیز در راستای تولید لباس های ایزوله یکبار مصرف بیمارستانی فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: میزان تولید این واحدهای تولیدی از ۳٫۵ تن به ۹ تن رسیده است.

🔹نیرومنداسكويي ادامه داد: الکل، ژل ضد عفونی، لباس ضد ویروس، مایع دستشویی، دستمال کاغذی، محلول‌های ضد عفونی و لباس بیمارستانی از جمله تولیدات این واحدهای صنعتی می باشند.

🔹وی با اشاره به تغییر خط تولید برخی واحدها در شرایط کنونی گفت: بسیاری از واحدها که امکان تغییر خط تولید خود را داشتند، به تولید مواد ضدعفونی‌کننده رو آورده‌اند.

🔹مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تولید اکسیژن یکی از نیازهای ضروری و حیاتی در درمان بیماران مبتلا به کرونا است، اظهار کرد: همچنین واحدهای تولید اکسیژن در شهرک‌های صنعتی مستقر بوده و در تامین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی استان نقش بسزایی دارند.

🔹وی همچنین از وجود واحدهای تولیدی انواع ماسک در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان، خاطرنشان کرد: سالانه ظرفیت تولید این واحدهای تولیدی ۸۹ میلیون عدد است