نیما عباسی و رویای پوشیدن پیراهن تراکتور
نیما عباسی و رویای پوشیدن پیراهن تراکتور
عباسی:همه آرزویم این است تا بتوانم پیراهن تراکتور و تیم را بر تن داشته باشم.

نیما عباسی فوتبالیست جوان و آینده دار تبریزی دررابطه با علاقه خودش به فوتبال اظهارداشت: فوتبال را از همان سن کودکی دوست داشتم،همیشه در کوچه پس کوچه ها با دوستانم فوتبال بازی می کردیم تا این که در سن هشت سالگی با حضور در یکی از آکادمی های فوتبال بصورت حرفه ای فوتبال را آغاز کردم.

وی خاطر نشان کرد:در باشگاه های ماشینسازی،گسترش، ملی پوشان و صدرا سابقه بازی دارم در حال نیز در خدمت تیم جوانان مس سونگون ورزقان هستم.

وی در رابطه با شرایط فوتبال تبریز گفت:وجود دلال ها باعث شده تا خیلی از بازیکنان در رده های پایه از فوتبال دل زده شوند.متاسفانه بنظرم تبریز یکی از مراکز خوب دلال ها شده است و باعث می شود بازیکنان از فوتبال سرد شوند.

وی ادامه داد: اکثر چه هایی که در آذربایجان بدنیا می آیند دوست دارند پیراهن تراکتو را برتن کنند من نیز از قضیه مستثنا نیستم.آرزو و هدفم این است تا بتوانم پیراهن این تیم را برتن کرده برای این تیم افتخار آفرینی کنم.

عباسی خاطر نشان کرد: تلاشم را می کنم تا بزودی پیراهن تراکتور که برایک مقدس است را بر تن کنم. در کنار آن یکی دیگر از اهدافم پوشیدن پیراهن تیم ملی است.من به خود و توانایی هایم ایمان دارم و شبانه روز تلاش می کنم تا در عرض دو ، سه سال به این مهم دست پیدا کنم.

در پایان از خانواده ام و همه مربیانم تشکر می کنم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : B16