هدیه تلخ زنوزی و دار و دسته به هواداران فوتبال آذربایجان
هدیه تلخ زنوزی و دار و دسته به هواداران فوتبال آذربایجان

هدیه تلخ زنوزی و دار و دسته به هواداران فوتبال آذربایجان فرزاد ملازاده این همه کارشناسان گفتند و نوشتند که این تیم مهاجم ندارد اما نه گوش شنوایی بود نه چیزی آقای نصیرزاده در چند هفته گذشته در تمامی مصاحبه ها قول خرید یک مهاجم بزرگ را به هواداران دادند و در نهایت هم خبری […]

هدیه تلخ زنوزی و دار و دسته به هواداران فوتبال آذربایجان

فرزاد ملازاده

این همه کارشناسان گفتند و نوشتند که این تیم مهاجم ندارد اما نه گوش شنوایی بود نه چیزی آقای نصیرزاده در چند هفته گذشته در تمامی مصاحبه ها قول خرید یک مهاجم بزرگ را به هواداران دادند و در نهایت هم خبری از این مهاجم تراز اول نشد.

آنهایی که کمی از فوتبال سر رشته دارند همه نگران بازی بزرگ با سپاهان بودند و از نبود یک مهاجم تخصصی در تیم ابراز نگرانی می کردند آقای زنوزی حتما این سخن را شنیده اید تیمی که گل نزند در نهایت محکوم به باخت است حتی اگر بقیه بازیکنان بهترین ها باشند.

تراکتور در اصفهان بد باخت و این باخت برای هواداران تراکتور در بازی اول بسیار سنگین بود.

هوادارانی که حتی در نقش جهان هم این تیم را تنها نگذاشته بودند و خود را به ورزشگاه رسانده بودند تا تراکتور را تشویق کنند.

در جایی خواندم اگر تیمی ادعای قهرمانی دارد باید مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه بگیرد و گرنه بردن تیم‌های ضعیف برای سایر تیم‌ها هم کار سخت و دشواری نیست.

آقای زنوزی هدیه بسیار تلخی در اولین هفته لیگ برتر به هواداران فوتبال آذربایجان دادید و کام آنها را تلخ کردید هر چند خوب می دانیم که از این ناکامی در گام اول خم به ابرو  شما و دوستانتان نیاورد.

اما لطفا کمی هم به فکر این هواداران فوتبال آذربایجان باشید کمی هم به فکر ساختن تیمی به معنی واقعی تیم باشید،خمز از هفته اول لیگ برتر درس بزرگی گرفت ، سرمربی تراکتور امید اول و آخر هواداران فوتبال آذربایجان است .

هواداران حتم دارند او دوباره تیمش را با قدرت روانه میدان خواهد کرد به طور حتم خمز در هفته بعد در ترکیب تیمش دست خواهد برد و مهره هایی را در تیمش جابه جا خواهد کرد.

سعید کریم آذر و عارف رستمی در چند دقیقه  حضور خود در زمین بسیار خوب عمل کردند و به احتمال زیاد خمز روی این دو بازیکن از این پس حساب ویژه ای باز خواهد کرد.

اما نکته جالب اینجاست که خمز بعد از مدتها در یک جلسه رسمی از عدم جذب بازیکنان مد نظرش صحبت کرد این در حالی است که مسئولان رده بالای باشگاه سعی در آن داشته اند که جذب برخی بازیکنان که در حد نام ترا‌کتور نبودند را به خمز ربط دهند و بگویند این بازیکنان در لیست خمز قرار داشتند.

هر چه که هست بازی با سپاهان به همان تلخی باخت سنگین به استقلال تمام شد و دوباره این هواداران فوتبال آذربایجان هستند که در هفته دوم باز هم با تمام کمی ها و کاستی ها از تیمشان حمایت خواهند کرد.