هراتیان: ۳ بازیکن ماشین‌سازی تأییدیه پزشکی نداشتند اما مجوز گرفتند
هراتیان: ۳ بازیکن ماشین‌سازی تأییدیه پزشکی نداشتند اما مجوز گرفتند

⭕️هراتیان: ۳ بازیکن ماشین‌سازی تأییدیه پزشکی نداشتند اما مجوز گرفتند/ معاینات این نفرات تکمیل نشده است. 🔸دکتر زهره هراتیان رئیس ایفمارک با رد ادعای سرمربی ماشین‌سازی اعلام کرد که بازیکنان این تیم تأییدیه پزشکی نداشتند، اما مجوز بازی گرفته‌اند. 🔸دکتر زهره هراتیان در واکنش به اظهارات وحید بیاتلو سرمربی ماشین‌سازی که صحبت‌هایی را علیه او […]

⭕️هراتیان: ۳ بازیکن ماشین‌سازی تأییدیه پزشکی نداشتند اما مجوز گرفتند/ معاینات این نفرات تکمیل نشده است.

🔸دکتر زهره هراتیان رئیس ایفمارک با رد ادعای سرمربی ماشین‌سازی اعلام کرد که بازیکنان این تیم تأییدیه پزشکی نداشتند، اما مجوز بازی گرفته‌اند.

🔸دکتر زهره هراتیان در واکنش به اظهارات وحید بیاتلو سرمربی ماشین‌سازی که صحبت‌هایی را علیه او مطرح کرده و گفته ایفمارک ترکیب تیم او را تغییر داده است، گفت: هیچ تغییری در ترکیب ماشین‌سازی از سوی ایفمارک رخ نداده است و بازیکنان موردنظر هم در ترکیب ماشین‌سازی بازی کرده‌اند.

🔸دیروز و سه دقیقه مانده به شروع بازی با من تماس گرفته شد و گفتند سه بازیکن رده امید ماشین‌سازی و سه عضو کادر فنی، تأییدیه ایفمارک را ندارند.

🔸وی ادامه داد: این فصل با توجه به شیوع کووید-۱۹ (کرونا) تأکید شده بود که همه تیم‌ها باید به ایفمارک بیایند و تست‌های پیش‌فصل را پشت سر بگذارند. پس از انجام تست‌ها نیز تأییدیه آنها یا کارت سلامت صادر می‌شود که این مسئله نیز طبق قانون فیفاست.