هرگونه خروج کالا از کارخانجات بدون مجوز وزارت بهداشت ممنوع شد
هرگونه خروج کالا از کارخانجات بدون مجوز وزارت بهداشت ممنوع شد

هرگونه خروج کالا از کارخانجات بدون مجوز وزارت بهداشت ممنوع شد رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: هرگونه خروج کالاهای مرتبط با بیماری کرونا از کارخانجات، بدون حواله‌های وزارت بهداشت و فرایند توزیع در شبکه‌های منتخب ممنوع است. به گزارش ایرنا، عباس تابش در ابلاغیه ای به روسای سازمان های صمت […]

هرگونه خروج کالا از کارخانجات بدون مجوز وزارت بهداشت ممنوع شد

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: هرگونه خروج کالاهای مرتبط با بیماری کرونا از کارخانجات، بدون حواله‌های وزارت بهداشت و فرایند توزیع در شبکه‌های منتخب ممنوع است.

به گزارش ایرنا، عباس تابش در ابلاغیه ای به روسای سازمان های صمت ۳۱ استان کشور افزود: با پیگیری های انجام شده مشخص شد در برخی شرکت ها بازرس مشترک مستقر شده است که کنترل و نظارت بر ورودی و خروجی محموله های تولیدی و ارائه اطلاعات را با چالش مواجه کرده است.

وی اظهار داشت: همچنین علیرغم تاکیدات انجام شده و دستورالعمل‌های صادره، توزیع برخی اقلام بر اساس مکاتبات فرمانداران و استانداران و سایر مقامات استانی و صورت می گیرد که این موضوع بر خلاف تصمیمات کمیته ملی تامین و تولید مبارزه با کرونا است.

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تأکید بر اینکه بر اساس تصمیمات گرفته شده این اقلام به طور صرف باید بر اساس شبکه های منتخب توزیع شود، افزود: فهرست میزان توزیع به تفکیک خریداران و در چارچوب جداول قبلی اعلامی به صورت روزانه ارسال شود و حداکثر قیمت‌های مصوب کمیته تامین و توزیع برای اقلام مبارزه با کرونا در سامانه ۱۲۴ ثبت و لازم الاجرا است.

ویروس کرونا یا کووید – ۱۹، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به ۱۱۵ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز امروز- پنجشنبه- درباره آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن گفت: تا کنون ۱۰ هزار و ۷۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴۲۹ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۲۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.