هشت شعبه جدید تعزیرات حکومتی در آذربایجان‌شرقی ایجاد شد
هشت شعبه جدید تعزیرات حکومتی در آذربایجان‌شرقی ایجاد شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: با هدف تسهیل و تسریع امور و صرفه جویی در وقت و هزینه مردم و افزایش نظارت هشت شعبه جدید تعزیرات در سطح استان ایجاد شده است. صمد حضرتی، روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با بیان اینکه اکنون مجموع شعبه های تعزیرات در استان به ۱۸ […]

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: با هدف تسهیل و تسریع امور و صرفه جویی در وقت و هزینه مردم و افزایش نظارت هشت شعبه جدید تعزیرات در سطح استان ایجاد شده است.

صمد حضرتی، روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با بیان اینکه اکنون مجموع شعبه های تعزیرات در استان به ۱۸ شعبه رسیده است، افزود: این تعداد شعبه در مدت یکسال گذشته در شهرستان های جلفا، چاراویماق، ملکان، عجبشیر، کلیبر و هریس که حدود ۲۸ سال بدون شعبه تعزیرات حکومتی بوده و مردم مجبور بودند برای تشکیل و پیگیری پرونده تعزیراتی به شهرستان های همجوار مراجعه کنند، ایجاد شد.

وی با بیان اینکه این شعبه ها با هماهنگی و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، استانداری آذربایجان شرقی، فرمانداری شهرستان ها و دادگستری ها ایجاد شده است، اظهار کرد: ۲ شعبه ویژه شامل شعبات ۲ و سه نیز در این اداره کل ایجاد شده و تشکیل این شعبات موجب شده تا رسیدگی به پرونده ها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی ماموران تعزیرات حکومتی به منظور رعایت حقوق شهروندی در این شعبه ها مستقر بوده و به صورت شبانه روز به مردم خدمات ارایه می کنند.

حضرتی، ادامه داد: با هماهنگی این اداره کل با سازمان تعزیرات حکومتی، شعبه ویژه رسیدگی به تجدیدنظر پرونده های قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شد و از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
وی یادآور شد: تشکیل این شعبه موجب شده تا پرونده های تجدیدنظر در این حوزه به جای ارسال به سازمان تعزیرات حکومتی کشور، در خود این استان مورد رسیدگی قرار گیرد و از اتلاف وقت و سرگردانی مردم جلوگیری شود.

یک هزار و ۴۰۰ مترمربع برای ساخت ساختمان جدید اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی اختصاص یافت

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: به منظور ارایه خدمات بهتر به شهروندان، تسهیل و تسریع رفت و آمد مردم و جلوگیری از بروز ترافیک در محدوده مرکزی تبریز، قطعه زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع از سوی اداره کل راه و شهرسازی برای این اداره کل اختصاص یافت.

حضرتی، افزود: این زمین در یک منطقه کم ترافیک تبریز واقع شده است و با ساخت ساختمان جدید در این منطقه، دسترسی مردم به این اداره کل به راحتی میسر و فضای مناسبی برای ارایه خدمات به آنان فراهم می شود.
وی اظهار کرد: همچنین در شهرستان های مراغه، میانه، مرند، هشترود و سراب اقدامات لازم برای اخذ قطعه زمین به منظور ایجاد اداره تعزیرات حکومتی انجام شده و قطعه زمین برای ساخت اداره تعزیرات حکومتی در شبستر در اختیار این اداره کل قرار گرفته است تا به محض تامین اعتبار مورد نیاز، عملیات اجرایی آن آغاز شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: ایجاد ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستان ها موجب تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به مردم و رسیدگی بهتر به پرونده های تعزیراتی می شود.

حضرتی، با قدردانی از همکاری خوب اداره کل راه و شهرسازی استان و سایر دستگاه های ذیربط برای تخصیص زمین مورد نیاز برای ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستان ها، ادامه داد: ماموران ادارات تعزیرات حکومتی با استقرار در ساختمان های مستقل می توانند در انجام ماموریت های خود بهتر و موفق تر عمل کنند.