هلال احمر ایران، یک جمعیت عملگراست
هلال احمر ایران، یک جمعیت عملگراست

معاون اجرایی رئیس‌ جمهور: هلال احمر ایران، یک جمعیت عملگراست معاون اجرایی رئیس‌جمهور در اجتماع ۱۰هزار نفری جوانان تمدن‌ساز جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: هلال احمر ایران، یک جمعیت عملگرا و پر بازده است. به گزارش تایسیز نیوز، محسن منصوری در همایش ۱۰ هزار نفری جوانان تمدن ساز هلال احمر در تبریز گفت: جمعیت هلال […]

معاون اجرایی رئیس‌ جمهور:

هلال احمر ایران، یک جمعیت عملگراست

هلال احمر ایران، یک جمعیت عملگراست

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در اجتماع ۱۰هزار نفری جوانان تمدن‌ساز جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: هلال احمر ایران، یک جمعیت عملگرا و پر بازده است.

به گزارش تایسیز نیوز، محسن منصوری در همایش ۱۰ هزار نفری جوانان تمدن ساز هلال احمر در تبریز گفت: جمعیت هلال احمر نماد اتکا به ظرفیت‌های مردمی است و مردم پای کار هلال احمر آمده‌اند و یکی از ارزش‌های متعالی برای ما این است که جمعیت هلال احمر در بزنگاه‌های مختلف رافع مشکلات است.

وی با بیان این‌که هلال احمر یک نهاد متعالی تشکیل یافته از نیروهای مردمی است، افزود: هرچند هلال احمر از لحاظ ساختار اداری گستردگی چندانی ندارد، اما دارای انسجام بوده و همواره در صحنه‌های مختلف به موقع حضور می‌یابند.

وی با اشاره به سخنی از شهید چمران در مورد ارزش و جایگاه انسان‌ها، گفت: ارزش افراد به میزان کارآمدی، دلسوزی و کارایی‌ است که در راستای درد و رنج مردم دارند که هلال احمر به لطف خدا از این جنس است.

منصوری گفت: هلال احمر، ماموریت محور بوده و یک نهاد چالاک، چابک، سریع و منسجم است، جمعیت هلال احمر یک میلیون جمعیت افتخاری دارد که در ساختاری منسجم در بزنگاه‌ها ماموریت محور ورود می‌کند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به حضور به موقع هلال احمر در حوادث طبیعی و غیرطبیعی، گفت: کارهای امدادی باید به موقع انجام شده و هلال احمر ثابت کرده است که فراتر از امکانات می‌تواند عمل کند.

وی با تاکید بر این‌که هلال احمر امروز به لطف خدا از جنس تجربه و غیرت، به موقع در میدان در اتفاقات مختلف حضور دارد، افزود: این‌ها برگرفته از اخلاص این نیروهای ارزشمند است.