همه کلاس های خشتی کشور بازسازی می شود
همه کلاس های خشتی کشور بازسازی می شود

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایرنا، مهرالله رخشانی‌مهر روز چهارشنبه در چهل و نهمین گردهمایی مشترک مدیران کل ستادی و اجرایی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در تبریز افزود: برای این منظور بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است. وی اظهار داشت: با حل مشکل مدارس خشتی و […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایرنا، مهرالله رخشانی‌مهر روز چهارشنبه در چهل و نهمین گردهمایی مشترک مدیران کل ستادی و اجرایی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در تبریز افزود: برای این منظور بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: با حل مشکل مدارس خشتی و گلی، مشکل مدارس سنگی و کپری را در دستور کار قرارداده و برای حل آن‌ها اهتمام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مهر امسال بیش از ۷ هزار کلاس جدید تحویل آموزش و پرورش می‌شود، افزود: این تعداد واحد آموزشی جدید نسبت به پارسال حدود ۴۰ درصد افزایش دارد.

وی میانگین کنونی فضای آموزشی در کشور را ۵٫۲ دهم مترمربع برای هر دانش آموز اعلام کرد و گفت: در کنار توسعه واحد‌های آموزشی، برای تجهیز آن‌ها هم تلاش می‌شود.

رخشانی مهر اظهارداشت: در برنامه نوسازی مدارس ساخت مدارس با معماری سنتی و اسلامی پیش‌بینی شده است تا مدارس سازی به سمت معماری ایرانی- اسلامی حرکت کند.