هنرمندان و اصحاب رسانه پا به توپ شدند
هنرمندان و اصحاب رسانه پا به توپ شدند

پیروزی اصحاب رسانه در حضور رئیس شورا به مناسبت هفته خبرنگار و با پیشنهاد تیم هنرمندان تبریز دیدار خیرخواهانه ای دیروز در تبریز برگزار شد. دو تیم اصحاب رسانه و هنرمندان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه ربع رشیدی در میان استقبال پرشور علاقمندان به فوتبال به مصاف هم رفتند که در پایان تیم اصحاب رسانه […]

پیروزی اصحاب رسانه در حضور رئیس شورا

به مناسبت هفته خبرنگار و با پیشنهاد تیم هنرمندان تبریز دیدار خیرخواهانه ای دیروز در تبریز برگزار شد.

دو تیم اصحاب رسانه و هنرمندان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه ربع رشیدی در میان استقبال پرشور علاقمندان به فوتبال به مصاف هم رفتند که در پایان تیم اصحاب رسانه توانست با دو گل فرزاد آقایی و محمود نصیرپور پیروز زمین مسابقه شود.

این دیدار که با حملات تیم اصحاب رسانه از همان ابتدا آغاز شد نهایتا توسط محمود نصیرپور به ثمر نشست تا گل اول این بازی خیلی زود برای خبرنگاران به دست آید.

تیم هنرمندان که در ترکیب تیم خود از مهره های ارزشمندی برخوردار بود جهت جبران گل خورده پیش کشید اما این تیم اصحاب رسانه بود که با بازی هوشمندانه و دفاع بی نقص توانست حملات حریف را خنثی نماید.

در میان حملات پردامنه هنرمندان تیم اصحاب رسانه روی یک ضد حمله و با خلاقیت فرزاد آقایی توانست گل دوم را هم به ثمر برساند تا در همان نیمه اول کار برای هنرمندان تمام شده باشد.

نیمه دوم با تعویض های متعدد دو تیم برخلاف نیمه اول کم فروغ دنبال شد تا بازی با همین نتیجه دو بر صفر به نفع اصحاب رسانه به پایان برسد.

از نکات جالب توجه این دیدار برگزاری بازی با حضور داوران رسمی از هیات فوتبال استان بود.

این مصاف دوستانه که صرفا جهت کمک به آزادی زندانیان غیر عمد انجام می شد با حضور رییس شورای اسلامی استان جناب آقای دکتر دبیری رنگ و بوی دیگری داشت.

با اعلام مسولین دو تیم برنامه های فرهنگی و دیدارهای خیرخواهانه زیادی در روزهای آتی در پیش خواهد بود.

شایان ذکر است در پایان این مسابقه از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اهدای هدیه ای تجلیل بعمل آمد