هنر بهترین زبان بیان عملکرد انقلاب اسلامی است
هنر بهترین زبان بیان عملکرد انقلاب اسلامی است

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از مهر، محمد محمد پور در جلسه فرهنگی و هنری ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که صبح روز چهارشنبه برگزار شد با اشاره به هجمه دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب دشمنان اسلام و انقلاب در حال تلاش هستند تا بگویند که این انقلاب برکاتی به مردم نداشته است […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از مهر، محمد محمد پور در جلسه فرهنگی و هنری ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که صبح روز چهارشنبه برگزار شد با اشاره به هجمه دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب دشمنان اسلام و انقلاب در حال تلاش هستند تا بگویند که این انقلاب برکاتی به مردم نداشته است و به جز محدودیت چیزی عاید ملت نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت :زبان هنر بهترین زبان برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود و ما در بیان دستاوردهای انقلاب نتوانستیم به خوبی عمل کنیم.

محمدپور افزود: قبل از انقلاب تنها چند نشریه محدود در آذربایجان زیر نظر کنترل های شدید  منتشر می شد ولی امروز به برکت حکومت انقلاب اسلامی ایران بیش از ۴۰۰ نشریه و پایگاه خبری به تنهایی در استان آذربایجان شرقی با آزادی کامل فعالیت می کنند.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای این نظام مقدس که برگرفته از خون شهداست و باید با زبان هنر بیان شود بخصوص در وهله کنونی که مشکلات اقتصادی و تحریم ها بر مردم فشار می آورد با ایجاد فضای امید و نشاط به این مناسبت باید به استقبال این جشن بزرگ برویم.

محمدپور افزود: متاسفانه عده ای سود جو در گذشته باعث شدن تا اثرات و توفیقات این انقلاب به حق بیان نشود و ما باید شاکر این امنیت و آرامش باشیم.