هوشیار:اهتمام و تلاش شهرداری برای حل‌وفصل مشکلات ورزشگاه یادگار امام(ره)
هوشیار:اهتمام و تلاش شهرداری برای حل‌وفصل مشکلات ورزشگاه یادگار امام(ره)

شهردار تبریز تاکید کرد: اهتمام و تلاش شهرداری برای حل‌وفصل مشکلات ورزشگاه یادگار امام(ره) شهردار تبریز با بیان اینکه سیاست‌ها و اولویت های شهرداری در شهر متنوع است، گفت: توجه به ورزش همگانی یکی از اصلی ترین سیاست های شهرداری تبریز است. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از مهر، یعقوب هوشیار در حاشیه بازی مس […]

شهردار تبریز تاکید کرد:

اهتمام و تلاش شهرداری برای حل‌وفصل مشکلات ورزشگاه یادگار امام(ره)

اهتمام و تلاش شهرداری برای حل‌وفصل مشکلات ورزشگاه یادگار امام(ره)

شهردار تبریز با بیان اینکه سیاست‌ها و اولویت های شهرداری در شهر متنوع است، گفت: توجه به ورزش همگانی یکی از اصلی ترین سیاست های شهرداری تبریز است.

به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از مهر، یعقوب هوشیار در حاشیه بازی مس سونگون و پانیک تالش افزود: برای دستیابی به اجرای سیاست‌های اصلی شهرداری برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته و احیای سازمان و مجموعه ورزشی شهرداری تبریز و همچنین نگاه ویژه به زیر ساخت‌های ورزشی از این دست اقدام‌ها به حساب می‌آید.

شهردار تبریز با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در رشته‌های مختلف استعدادهای خوبی داشته و دارد، عنوان کرد: این استعدادها دارای تجارب قابل قبولی در میادین ملی و بین المللی هستند که باید در این زمینه برنامه ریزی کرد.

وی از دیگر برنامه‌های ورزشی شهرداری تبریز به هفته‌های ورزشی اشاره کرده و اذعان داشت: انتظار داریم نه تنها در فوتبال بلکه در دیگر رشته‌ای ورزشی مثل والیبال، بسکتبال، دومیدانی، راگبی و شنا و غیره که قبلاً در اوج قرار داشتیم و در بین جوانان این شهر هیجان وجود داشت برگردیم.

شهردار تبریز در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری در امر تیمداری نیز ورود خواهد کرد یا صرف در بستر سازی ورزشی اقدام خواهد کرد، اظهار داشت: فعلاً هیچ بنایی بر تیمداری ورزشی نداریم ولی عمدتاً با فراهم سازی زیرساخت‌ها و بها دادن به بحث آموزش و استعدادیابی تا جایی که ورزشکاران جوان بتوانند در رشته‌های مختلف آمادگی حضور داشته باشند.

وی در مورد احتمال تیمداری در ورزش توسط شهرداری تبریز یادآور شد: اگر اقتضایی به وجود بیاید و از سوی مدیریت ارشد استان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز نظر به تیمداری باشد اقدام خواهیم کرد ولی فعلاً بیشتر در بحث آموزش، استعداد یابی و همچنین ورزش همگانی اقدام خواهیم کرد.

هوشیار با اشاره به ساماندهی ورودی ورزشگاه یادگار امام (ره) توسط شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: در مورد سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه در حال احداث هستیم و امروز با حضور در بازی هفته پایانی تیم مس سونگون ورزقان در لیگ دسته دو از وضعیت آسفالت ورزشگاه بازدید به عمل آوردیم چرا که اکثر هواداران تیم تراکتور برای تردد در مسیرهای ورزشگاه با یک مقدار اذیت‌هایی روبرو هستند امیدواریم در کمترین بازه زمانی ممکن این وضعیت را به سامان مطلوب برسانیم.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) یک مجموعه ۲۰۰ هکتاری می‌باشد، تاکید کرد: از زمانی که به عنوان خدمتگذار مردم شهر تبریز نائل شدم پیشنهاد داده ام کل مجموعه را برای نگهداری در اختیار شهرداری قرار بدهند و از آنجایی که هزینه نگهداری با هزینه بالایی همراه بوده و توسعه ورزشگاه شکل نمی‌گیرد ولی معتقد هستیم بهترین مکان برای خدمت رسانی در شهر تبریز همین ورزشگاه است ولی به لحاظ قانونی با کمی محدودیت‌ها روبرو هستیم و در عین حال با تاکید استاندار و اعضای شورای اسلامی شهر در راستای حل و فصل مشکلات ورزشگاه تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت.