هوشیار:نصب روز شمار برای ۲۰ پروژه عمرانی تبریز در سال جاری
هوشیار:نصب روز شمار برای ۲۰ پروژه عمرانی تبریز در سال جاری

شهردار اعلام کرد نصب روز شمار برای ۲۰ پروژه عمرانی تبریز در سال جاری شهردار تبریز از نصب روزشمار برای ۲۰ پروژه شهری در خرداد سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام با هدف جلب اعتماد بیشتر شهروندان به مجموعه شهرداری انجام می‌شود. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، […]

شهردار اعلام کرد

نصب روز شمار برای ۲۰ پروژه عمرانی تبریز در سال جاری

نصب روز شمار برای ۲۰ پروژه عمرانی تبریز در سال جاری

شهردار تبریز از نصب روزشمار برای ۲۰ پروژه شهری در خرداد سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام با هدف جلب اعتماد بیشتر شهروندان به مجموعه شهرداری انجام می‌شود.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی که با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز انجام شد، اظهار کرد: از حمایت و همراهی استاندار آذربایجان شرقی با مجموعه مدیریت شهری قدردانی می‌کنم چرا که نتایج حاصل شده در خصوص پروژه‌ها و برنامه‌های شهری مرهون ایجاد همبستگی توسط استاندار است.

وی با بیان اینکه همدلی و پیگیری استاندار باعث تسهیل در نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر شد، افزود: تبریز در زمینه نوسازی تاکسی‌ها با نوسازی بیش از یک هزار دستگاه در کشور دارای رتبه نخست است، هم اکنون در حال آماده سازی لایحه‌ای برای نوسازی دو هزار دستگاه خودرو هستیم که امیدواریم که شورا و استاندار باز هم همراه ما در این راستا باشند.

هوشیار با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه ورزش گفت: حوزه ورزش مرتبط با حوژه سلامت شهروندان است و بودجه قابل توجهی برای برگزاری برنامه‌های هفتگی برنامه ریزی کرده‌ایم چرا که تبریز ظرفیت ورزشی مطلوبی دارد.

وی از احداث ۲۵ سالن چند منظوره در مناطق کم برخوردار برای توسعه ورزش تا اخر شهریور خبر داد و افزود: شهرداری‌های شهرهای مختلف تیم ورزشی دارند و ما برای ورزش همگانی برنامه ویژه‌ای داریم و سالن‌های بلااستفاده را احیا کرده ایم، همچنین تمرکزی برای احیای ورزش‌های سنتی مانند ورزش‌های زورخانه‌ای داریم.

شهردار تبریز در خصوص برگزاری همایش سرمایه گذاری طی سال جاری تشریح کرد: همایش سرمایه گذاری تبریز فرصتی بی‌نظیر و منشاء خوبی برای جذب سرمایه گذار است، ما این همایش را محدود به شهرداری تبریر نکرده‌ایم و از نهادها و ارگان‌های دیگر شهر خواستیم حضور یابند.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: قرارگاه مسکن با بهره گیری از بخش خصوصی و احداث پنج هزار مسکن سال گذشته ایجاد شد و در حال اخذ مجوز برای احداث است، همچنین قرارگاه هوشمندسازی شهر در قالب احداث فیبرنوری و ساخت اپ تبریز تداوم دارد.

وی از پیش بینی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای پروژه صاحب الامر خبر داد و گفت: دستگاه‌های خدمات رسان در اجرای سریع پروژه‌های مسیرگشایی باید همراه و هماهنگ با شهرداری باشند.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه سال جاری برنامه متحول کننده‌ای در زمینه فضای سبز شهری داریم، خاطرنشان کرد: عوارض آلایندگی مربوط به شهرداری تبریز مبلغی نزدیک ۱۵۰۰ میلیارد تومان بوده که پرداخت نشده است.

هوشیار یادآور شد: دیدار با بیش از ۳۰۰ خانواده شهدا طی سال گذشته رقم خورده است و همچنین شناسایی نخبگان در سطح مناطق نیز آغاز شده است و به طور مثال بیش از ۲۵۰ نفر تنها در یک منطقه از تبریز شناسایی شده‌اند و پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار نخبه در شهر شناسایی شود.