هومیکس، نرم افزار تخصصی خرید ملک در تبریز
هومیکس، نرم افزار تخصصی خرید ملک در تبریز

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از نصر نیوز، هومیکس نرم افزار تخصصی خرید و فروش ملک با تلاش و بهره گیری از جوانان و متخصصین بومی امر کامپیوتر و فناوری اطلاعات شروع به فعالیت کرده است. این نرم افزار که قابلیت نصب در تمام گوشی های اندروید می باشد به صورت تخصصی در امر خرید […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از نصر نیوز، هومیکس نرم افزار تخصصی خرید و فروش ملک با تلاش و بهره گیری از جوانان و متخصصین بومی امر کامپیوتر و فناوری اطلاعات شروع به فعالیت کرده است.
این نرم افزار که قابلیت نصب در تمام گوشی های اندروید می باشد به صورت تخصصی در امر خرید و فروش ملک در تبریز فعالیت می کند.

علیرضا لامعی مدیرعامل تیم هومیکس در جمع خبرنگاران به تشریح این نرم افزار پرداخت و گفت: شرکت آینده سازان مهام امید ایرانیان با نام تجاری هومیکس در حال فعالیت برای آسان تر کردن خرید و فروش ملک می باشد.
وی گفت: با پیشرفت تکنولوژی متاسفانه فرهنگ خرید و فروش ملک در کشورمان هنوز با سنت قدیمی سرکله می زند و مشتری برای خرید یک ملک مجبور است بنگاه به بنگاه شهر را بگردد که ما با راه اندازی این نرم افزار مشکلات را از پیش روی مشتریان برداشته اییم.
لامعی افزود: این اپلیکشن به صورت رایگان در نرم افزارهای دانلود برنامه در گوشی های اندورید قابل نصب است و تا روز رونمایی رسمی این برنامه نسخه ios هم برای همشریان عزیز قابل نصب خواهد بود.

مدیر عامل شرکت هومیکس اضهار داشت: به مدت پنج سال تمامی قراردادهای خرید و فروش،رهن و اجاره بدون دریافت کمسیون خواهد بود و این کار برای مشتریان عزیز به صورت رایگان انجام می گیرد.
علیرضا لامعی گفت: بزرگترین هدف مجموعه هومیکس ایجاد اشتغال برای جوانان فارغ التحصیل رشته های کامپیوتر و IT  می باشد که با به کار گیری در رشته تحصیلی خود هم برای مجموعه هومیکس و هم برای خودشان سود داشته باشد. امروز حدود بیست و پنج نفر در مجموعه در حال فعالیت می باشد که امیدواریم تا آخر سال به صد نفر افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با به کارگیری رایگان این نرم افزار برای تامین هزینه های خود فروشگاه های ذنجیره ای هومیکس را در سطح شهر شروع به افتتاح کردیم.
وی ادامه داد: فروشگاه های ذنجیره ایی هومیکس با فروش حدود هزار نوع محصول تنوع محصولات را برای مشتریان رقم میزند که این اتفاق در کمتر فروشگاه های سطح شهر به چشم می خورد.

وی اظهار داشت: اولین شعبه فروشگاه های ذنجیره ای هومیکس در باغمیشه افتتاح شد و شعبه دیگر نیز قرار است زعفرانیه شروع به فعالیت کند.

مدیر عامل شرکت هومیکس گفت: نرم افزار هومیکس به راحتی مشتری را به فروشنده وصل می کند و ما نظاره گر این ارتباط می باشیم که کارهای حقوقی را انجام می دهیم و مبلغی برای واسطه گری و کمسیونی دریافت نمی کنیم.