هکتور کوپر: از ایران نمی‌ترسم/ با ۱۱ مرد با قلب آهنین به زمین می‌رویم
هکتور کوپر: از ایران نمی‌ترسم/ با ۱۱ مرد با قلب آهنین به زمین می‌رویم

جام ملت‌های آسیا؛ هکتور کوپر: از ایران نمی‌ترسم/ با ۱۱ مرد با قلب آهنین به زمین می‌رویم تایسیز نیوز- سرمربی تیم ملی سوریه گفت: به تیم ملی ایران احترام می‌گذارم اما از آنها نمی‌ترسم. به گزارش تایسیز نیوز، تیم ملی سوریه در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا موفق شد با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروهش قرار […]

جام ملت‌های آسیا؛

هکتور کوپر: از ایران نمی‌ترسم/ با ۱۱ مرد با قلب آهنین به زمین می‌رویم

تایسیز نیوز- سرمربی تیم ملی سوریه گفت: به تیم ملی ایران احترام می‌گذارم اما از آنها نمی‌ترسم.

به گزارش تایسیز نیوز، تیم ملی سوریه در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا موفق شد با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروهش قرار بگیرد و برای اولین بار در این رقابت‌ها، به دور حذفی صعود کند.

این تیم باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم ملی ایران برود. هکتور کوپر سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال سوریه در خصوص رویارویی با ایران گفت: به تیم ملی ایران احترام می‌گذارم اما از آنها نمی‌ترسم. ما جلوی این تیم بازی دفاعی انجام نخواهیم داد اما با توجه به توانایی‌هایمان بدون ریسک بازی می‌کنیم.

وی افزود: برای این بازی سخت، ۱۱ مرد با قلب آهنین را انتخاب می‌کنم که بدون ترس در زمین مسابقه حاضر شوند تا به بالاترین نقطه از مسابقات جام ملت‌های آسیا برسیم. از هواداران می‌خواهم در این بازی از ما حمایت کنند و هر کاری که بتوانیم برای شاد کردن آنها انجام خواهیم داد.

دیدار تیم‌های ملی ایران و سوریه روز چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه برگزار می‌شود.