هک شدن موبایل وزیر دفاع اسرائیل توسط ایران
هک شدن موبایل وزیر دفاع اسرائیل توسط ایران

هک شدن موبایل وزیر دفاع اسرائیل توسط ایران روزنامه هاآرتص:🔹در مارس ۲۰۱۹ بود که «آرگامان» رئیس شاباک جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است. 🔹«نتانیاهو» نیز از پنهان‌کاری شاباک درباره جزئیات این واقعه خشمگین شده و چندین […]

هک شدن موبایل وزیر دفاع اسرائیل توسط ایران

روزنامه هاآرتص:
🔹در مارس ۲۰۱۹ بود که «آرگامان» رئیس شاباک جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است.

🔹«نتانیاهو» نیز از پنهان‌کاری شاباک درباره جزئیات این واقعه خشمگین شده و چندین بار به آرگامان به دلیل گزارش ندادن به وی در این باره شدیدا اعتراض کرده است.

🔹گانتز اما با ادعای اینکه هیچ اطلاعات امنیتی در تلفن همراه وی وجود نداشته، رئیس موساد را به همکاری با نتانیاهو و تلاش برای تخریب چهره خود متهم کرد.

🔹یک سیاستمدار اسرائیلی به هاآرتص گفت حتی احتمال لو رفتن اطلاعات خصوصی گانتز در جریان هک شدن موبایل وی شدیداً نتانیاهو را نگران کرده است.

🔹 نفتالی بنت نیز در زمانی که تصدی وزارت را برعهده داشت، گزارشی را درباره هک شدن موبایل گانتز توسط ایرانی‌ها و عواقب، آن از سوی مقام‌های امنیتی دریافت کرده است