واحدهای نهضت ملی مسکن در سهند با کیفیت بالایی احداث می‌شود
واحدهای نهضت ملی مسکن در سهند با کیفیت بالایی احداث می‌شود

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید: واحدهای نهضت ملی مسکن در سهند با کیفیت بالایی احداث می‌شود عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: بازدیدهای امروز از شهر جدید سهند خستگی‌ را از وجودمان به در کرد، چراکه واحدهای نهضت ملی مسکن در این شهر با کیفیت بسیار خوبی […]

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید:

واحدهای نهضت ملی مسکن در سهند با کیفیت بالایی احداث می‌شود

واحدهای نهضت ملی مسکن در سهند با کیفیت بالایی احداث می‌شود

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: بازدیدهای امروز از شهر جدید سهند خستگی‌ را از وجودمان به در کرد، چراکه واحدهای نهضت ملی مسکن در این شهر با کیفیت بسیار خوبی کار می‌شود.

به گزارش تایسیز نیوز محمدرضا احمدی بلوطکی در جمع مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت عمران شهر جدید سهند با تاکید بر این‌که در پروژه‌ها شاهد فعالیت‌های باکیفیت سازنده و همچنین نظارت خوبی بوده‌ایم که شایسته تقدیر است، خاطرنشان کرد: البته سطح کیفی احداث مسکن در کل آذربایجان‌شرقی بالا بوده اما مساکن نهضت ملی مسکن در سهند حقیقتا با ویژگی‌های ممتازی احداث شده‌اند.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی همگام با احداث مساکن نهضت ملی، خاطرنشان کرد: در کنار احداث مدارس، روی ساخت فرهنگ‌سراها و کتابخانه‌ها در مقیاس ۱۰۰۰ یا ۱۵۰۰ متری نیز تمرکز شود.

احمدی بلوطکی با بیان این‌که به جز مدرسه استثنایی شهر سهند، احداث هر مدرسه حدود ۲۵ میلیارد تومان هزینه دارد، افزود: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی از نیازهای ضروری در شهر جدید سهند است.

وی در ادامه به اعطای ۲۰۰ قطعه ایثارگری در شهر جدید سهند اشاره کرد و گفت: شرکت عمران شهر جدید سهند قانونا تعهدی در زمینه اعطای قطعات ایثارگری ندارد، اما در راستای کمک به بنیاد شهید و ارج نهادن به جامعه ایثارگری گام‌هایی در این رابطه برمی‌دارد تا بخشی از نیازهای استان تامین شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از برنامه‌ریزی‌ برای توسعه فاز ۴ شهر جدید سهند خبر داد و گفت: در تلاشیم با اجرای پروژه‌های جدید فاز ۴ همسطح با امکانات سایر فازها شود.

فرهاد سعیدی در جلسه‌ای که با حضور احمدی بلوطکی عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد، تاکید کرد: فاز ۴ از یک سری امکانات و زیرساخت‌ها بی بهره بوده که توسعه این فاز را جزو اولویت‌های خود قرار دادیم.

وی، احداث رمپ دوم ورودی فاز۴ را از جمله پروژه‌های در حال اجرا عنوان کرد و افزود: با افتتاح این رمپ، مشکل تردد اتوبوس، مخاطرات ناشی از مسیر یکطرفه و همچنین بهره‌مندی فاز ۴ از اتوبوس شهری فراهم خواهد شد.

سعیدی، احداث پارک هفت هکتاری، اتصال به هشت بهشت از طریق پیاده راه، احداث مدرسه و مجتمع‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌ها برای این فاز عنوان کرد.

در این جلسه، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت عمران شهر جدید سهند به بیان مسائل و نکته نظرات خود پرداختند.