واسعی: دوست دارم با تراکتور،قهرمان شوم
واسعی: دوست دارم با تراکتور،قهرمان شوم

شرایط تراکتور را با پیشنهاد های دیگرمقایسه کردم، ترجیح دادم امسال در تراکتور بازی کنم و انشالله بتوانم قدم های بزرگی برای آینده خودم بردارم. افتخار بزرگی برای من خواهد بود که با نام تراکتور قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورم.

شرایط تراکتور را با پیشنهاد های دیگرمقایسه کردم، ترجیح دادم امسال در تراکتور بازی کنم و انشالله بتوانم قدم های بزرگی برای آینده خودم بردارم. افتخار بزرگی برای من خواهد بود که با نام تراکتور قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورم.

به گزارش تایسیز نیوز،سعید واسعی بازیکن جوان و مشهدی فوتبال کشور، امسال بعنوان شاه ماهی نقل وانتقالات به تراکتور پیوست.واسعی یکی از پدیده های تیم پیکان در فصل گذشته بود که با عملکرد درخشانش توانست تیم های زیادی را متوجه خود کند.در آخرعلیپور مدیرعامل وقت تراکتور، واسعی را به میز مذاکره کشاند و با او قرارداد امضا کرد.

درمورد انتخاب تراکتور در این فصل بفرمایید.
تیم تراکتور شخصیت خیلی بزرگی داشت، بازیکنان خیلی بزرگ و مربی خوبی در تیم حضور داشتند و مهم تراز آن، یکی از دلایل اصلی انتخاب تراکتور، هواداران عزیز و فهیم میلیونی این تیم بود. شرایط این تیم را با پیشنهاد های دیگر مقایسه کردم، ترجیح دادم امسال در تراکتور بازی کنم و انشالله بتوانم قدم های بزرگی برای آینده خودم بردارم. تراکتور امسال در چهار جبهه (سوپرجام،لیگ برتر،جام حذفی،لیگ قهرمانان آسیا)خواهد جنگید و من برای آینده این تیم و خودم خوش بین هستم.

از سه هفته نخست نتوانستید نتایج خوبی بدست بیاورید.
در بازی ابتدایی، بازی نسبتاً مالکانه ای انجام دادیم. با این که شرایط ما برای گرفتن سه امتیازمساعد بود، اما به دلایل مختلف مانند شرایط جوی و بازی کردن مقابل تیمی مثل نفت مسجد سلیمان که شرایط خاص خودش را دارد، نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم.در بازی دوم مهمان تیم نساجی قائم شهر بودیم. شرایط زمین چمن مصنوعی یکی ازعوامل عدم امتیازگیری مناسب بود.درهفته سوم مقابل سپاهان بازی پرفروغی را نتوانستیم انجام بدهیم و شکست خوردیم. از دست دادن این سه امتیاز تلنگر خوبی برای تیم ما بود که بعد از آن هم قسم شدیم تا بتوانیم جبران کنیم.

عکس:رضا اصولی


هفته چهارم توانستید اولین پیروزی را کسب کنید
خوشبختانه هفته چهارم توانستیم سه امتیاز را در خارج از خانه  برای هوادران عزیزمان به ارمغان بیاوریم.بازی در زمین چمن شرایط خیلی سختی دارد.بازی سخت و پایاپایی را مقابل تیم خوب مس که هم فوتبال خیلی خوبی بازی می کند و هم ربیعی مربی با دانش که مربی خود من نیز بود هدایت این تیم را برعهده داشت، توانستیم پیروز باشیم. انشالله ازهفته بعد بتوانیم امتیازهای لازم را بگیریم.
هدف گذاری تراکتوربرای این فصل چیست؟
هدف گذاری تیم ما مشخص است.ما مثل همه ی تیم های بزرگ برای قهرمانی تلاش می کنیم. امسال شرایط متفاوتی داریم، در سه جام تلاش می کنیم و می توانیم در هر سه، مدعی باشیم.هدف اصلی ما خوشحال کردن هوادارانمان است.


در رابطه با بازی فولاد چه نطری دارید؟
دوشنبه با تیم خوب فولاد با هدایت جواد نکونام بازی داریم. مطمئناً بازی خیلی سختی در تبریزخواهیم داشت. اما تمام سعی ما در این است که بردهای پی در پی را شروع کنیم و در تبریز امتیازی از دست ندهیم.

دررابطه با هواداران صحبت کنید.
خیلی دوست داشتم شرایط طوری بود که هوادارنمان را در ورزشگاه می دیدیم، اما بدلیل کرونا از این موهبت محروم هستیم.خیلی لذت بخش است که مورد توجه هواداران باشی و تورا ببینند و رصد کنند.انشالله در پیشگاه هواداران رو سفید باشیم. شاید تا این جا پر فروغ نبودیم اما از این هفته سعی می کنیم هرهفته خوشحالشان کنیم.

صحبت های پایانی؛
از شما و رسانه خوبتون تشکر می کنم. از ته دل آرزو دارم امسال قهرمانی را بدست بیاوریم و افتخار بزرگی برای من خواهد بود که با نام تراکتوراین قهرمانی برای من به ارمغان بیاید.

انتهای پیام/