واعظى : اگر كمك نمى‌كنند، با حاشيه سازی تمرکز دستگاه‌هاى مسئول را بهم نزنند
واعظى : اگر كمك نمى‌كنند، با حاشيه سازی تمرکز دستگاه‌هاى مسئول را بهم نزنند

⭕️ واعظى : اگر كمك نمى‌كنند، با حاشيه سازی تمرکز دستگاه‌هاى مسئول را بهم نزنند ▪️واكنش رييس دفتر رييس جمهور به فضاسازى عليه روحانى و ادعاى مخالفت او با تعطيلى تهران   عده اى مسئله سلامت مردم را دستمايه رقابت‌ها و بگومگوهاى سياسى نابجا مى كنند. 🔹از ابتداى شيوع كرونا در كشور، اولين كسى كه […]

⭕️ واعظى : اگر كمك نمى‌كنند، با حاشيه سازی تمرکز دستگاه‌هاى مسئول را بهم نزنند

▪️واكنش رييس دفتر رييس جمهور به فضاسازى عليه روحانى و ادعاى مخالفت او با تعطيلى تهران  

عده اى مسئله سلامت مردم را دستمايه رقابت‌ها و بگومگوهاى سياسى نابجا مى كنند.

🔹از ابتداى شيوع كرونا در كشور، اولين كسى كه به صورت علي‌الدوام مسئله سلامت مردم را مورد توجه قرار داده و همواره به اين موضوع اهتمام جدي داشته شخص رئيس‌جمهور بوده است. 

🔹با اين حال اما برخي تريبون‌داران و چهره‌هاى سياسى از همان ابتداى شیوع کرونا دائم سعى مي‌كنند در قالب يك پروژه سياسى، در مسئله مديريت كرونا رئيس‌جمهور را در مقابل مردم قرار دهند، اين در حالى است كه مرجع تصميم‌گيرى اين مسئله ستاد ملى مبارزه با كروناست كه در آنجا نيز تصميمات با تصويب و اجماع اعضاي جلسه كه از دستگاه‌هاي و ارگان‌هاى مختلف حضور دارند، اتخاذ مى شود . 

🔹در تركيب ستاد ملى مبارزه با كرونا مديران ارشد و متخصصان وزارت بهداشت محوريت دارند . مبناى همه تصميمات فنى ستاد، همواره نظرات متخصصان بوده و در هيچ مسئله‌اى آنطور كه بعضى آقايان و رسانه‌ها ادعا مى كنند، رئيس‌جمهور راسا تصميم نگرفته است. 

🔹رسانه‌ها، مردم و گروه‌هاي سياسى به فيلم‌هاى جلسات ستاد ملى مبارزه با كرونا كه بخش اعظمي از آن در هفته‌ها و ماههاي گذشته منتشر شده، توجه كنند.

🔹تاكنون اهتمام جدي در برگزاري جلسات ستاد ملي بر اين بوده كه با شفافيت صورت مذاكرات و مصوبات چه از طريق صداوسيما و چه از طريق فضاي مجازي به سمع و نظر ملت شريف ايران برسد، با اندكى توجه در اين فيلم‌ها، كاملا روشن خواهد بود كه سازوكار اتخاذ تصميمات در ستاد چگونه و ادعاى تصميم‌گيرى فردى رئيس‌جمهور در اين جلسات چقدر بى مبناست. 

🔹ادعاى مخالفت رئيس‌جمهور با موضوع تعطيلى تهران و همچنين شايعه استعفاي وزير بهداشت كذب است.

🔹از سياسيون و رسانه‌ها انتظار مي‌رود كه در بحبوحه نبرد سرنوشت‌ساز كشور با بيمارى كرونا كه از قضا با تحريم‌هاي بسيار دشوار و ظالمانه خارجى نيز همراه است، با توجه به منافع ملى، از حاشيه‌سازي و دامن زدن به برخي مباحث بي‌اساس بپرهيزند و اگر كمك نمى كنند، حداقل اجازه دهند دستگاه‌هاي مسئول با تمركز كافى كار خودشان را انجام دهند.