واژگونی خودرو در اتوبان کسایی یک کشته بر جای گذاشت
واژگونی خودرو در اتوبان کسایی یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش تایسیز اذربایجان موسوی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز در این باره گفت؛ زمانی که یک دستگاه خودرو آردی با سه سرنشین در اتوبان در حال حرکت بود از مسیر منحرف و با قرار گرفتن در شانه خاکی واژگون و متوقف شد. وی تصریح کرد؛ در اثر شدت این  واژگونی، راننده زن از […]

به گزارش تایسیز اذربایجان موسوی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز در این باره گفت؛ زمانی که یک دستگاه خودرو آردی با سه سرنشین در اتوبان در حال حرکت بود از مسیر منحرف و با قرار گرفتن در شانه خاکی واژگون و متوقف شد.

وی تصریح کرد؛ در اثر شدت این  واژگونی، راننده زن از ناحیه سر دچار جراحت شدید و دو سرنشین مرد ۳۷ ساله و پسر بچه ۹ ساله نیز از این حادثه جان سالم به در بردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز افزود ؛ آتش نشانان بلافاصله با رعایت اصول ایمنی امداد و نجات در تصادفات جاده ای،  راننده زن ۳۵ ساله را به بیرون منتقل و جهت بررسی در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که مشخص شد متاسفانه وی در دم جان باخته است.

وی افزود؛ آتش نشانان در ادامه عملیات خودرو واژگون شده را ایمن سازی کرده و با در اختیار قرار دادن صحنه حادثه به نیروی انتظامی به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

موسوی بی احتیاطی، داشتن سرعت زیاد، رانندگی بدون رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، ناهشیاری، حرکات مارپیچ سایر رانندگان را از جمله موارد حادثه ساز عنوان کرد و از شهروندان درخواست کرد از هر گونه بی احتیاطی در رانندگی که منجر به ایجاد حادثه برای خود و دیگران شود، بپرهیزند