واکسن کرونا کی به فوتبال می‌رسد؟
واکسن کرونا کی به فوتبال می‌رسد؟

💉واکسن کرونا کی به فوتبال می‌رسد؟ 🔸به نظر می‌رسد که احتمالا تا فصل بهار آینده بیماری کرونا در سراسر جهان تا حد زیادی کنترل شده باشد و باید در انتظار آغاز مجدد رقابت های ورزشی به شکل نرمال، از اواسط فصل بهار بود. 🔸این در شرایطی است که رقابت های جام ملت های اروپا ۲۰۲۰ […]

💉واکسن کرونا کی به فوتبال می‌رسد؟

🔸به نظر می‌رسد که احتمالا تا فصل بهار آینده بیماری کرونا در سراسر جهان تا حد زیادی کنترل شده باشد و باید در انتظار آغاز مجدد رقابت های ورزشی به شکل نرمال، از اواسط فصل بهار بود.

🔸این در شرایطی است که رقابت های جام ملت های اروپا ۲۰۲۰ و المپیک توکیو ۲۰۲۰ نیز که به دلیل کرونا به تعویق افتاده بود، در صف برگزاری قرار دارند و رویدادها و رقابت های بین المللی و همچنین رقابت های داخلی، باید با شتاب بیشتری به انجام برسند تا پس از آن دوره اصلی رقابت های انتخابی جام جهانی هم آغاز بشود.

🔸در این شرایط و در حالی که فوتبال جهان یک دوره عجیب و غریب و تاریخی را در غیاب هواداران برعهده داشته، با امیدواری اخبار مربوط به کشف واکسن کرونا را دنبال می‌کند و این امید وجود دارد که مردم دوباره به زودی ورزشگاه ها را به تصرف خود در بیاورند و غریو شادی جای سکوت و صداهای ضبط شده را بگیرد.