واکنش الکاظمی به بیانیه آیت الله سیستانی
واکنش الکاظمی به بیانیه آیت الله سیستانی

واکنش الکاظمی به بیانیه آیت الله سیستانی 🔹«مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر در بیانیه‌ای به سخنان آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی عراق در دیدار روز یکشنبه با «جنین هنیس پلاسخارت»، نماینده سازمان ملل واکنش نشان داد. 🔹الکاظمی در این بیانیه نوشت که‌ با قدردانی و احترام فراوان رهنمودهای آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجع عالی مقام […]

واکنش الکاظمی به بیانیه آیت الله سیستانی

🔹«مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر در بیانیه‌ای به سخنان آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی عراق در دیدار روز یکشنبه با «جنین هنیس پلاسخارت»، نماینده سازمان ملل واکنش نشان داد.

🔹الکاظمی در این بیانیه نوشت که‌ با قدردانی و احترام فراوان رهنمودهای آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجع عالی مقام را در دیدار با پلاسخارت، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق دریافت کرده است.

🔹وی ادامه داد: مسیر حکیمانه مرجعیت و رهمنودهای ایشان که پایه و اساس و اولویت‌های مردم عزیز عراق به شمار می رود، همانا راهنمای دائمی ما در مسیر تحقق آرمان‌ها و مطالبات مردم در انتخابات زودهنگام، سالم و عادلانه است و دولت به گام‌هایی که برای حفظ حاکمیت، اعمال اقتدار و مبارزه با فساد با وجود چالش‌ها و موانعی که با آن مواجه بوده و است، ادامه می دهد.