واکنش اکبرپور به منحل شدن باشگاه ماشین‌سازی
واکنش اکبرپور به منحل شدن باشگاه ماشین‌سازی

واکنش اکبرپور به منحل شدن باشگاه ماشین‌سازی پس از اینکه محمدرضا زنوزی مالک باشگاه ماشین‌سازی نتوانست این تیم را واگذار کند، صحبت‌هایی مبنی بر منحل شدن این تیم در پایان فصل منتشر شد. علیرضا اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در این خصوص اظهار داشت: فکر نمی‌کنم ماشین‌سازی منحل شود. هر کسی چنین صحبتی را مطرح […]

واکنش اکبرپور به منحل شدن باشگاه ماشین‌سازی

پس از اینکه محمدرضا زنوزی مالک باشگاه ماشین‌سازی نتوانست این تیم را واگذار کند، صحبت‌هایی مبنی بر منحل شدن این تیم در پایان فصل منتشر شد.

علیرضا اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در این خصوص اظهار داشت: فکر نمی‌کنم ماشین‌سازی منحل شود. هر کسی چنین صحبتی را مطرح کرده است قطعا ماشین‌سازی را نمی‌شناسد.

ماشین‌سازی یکی‌از قدیمی ترین و ریشه دارترین تیم‌های شمال غرب ایران است و خیلی از باشگاه‌‌ها اساسنامه خود را از روی اساسنامه ماشین‌سازی تنظیم کرده‌اند. تا جایی که می‌دانم اساسنامه تراکتور نیز از روی باشگاه ماشین‌سازی تنظیم شده است.

ماشین‌سازی شرایط سختی دارد اما پابرجا خواهد ماند زیرا هوادار دارد. تیمی که هوادار دارد، هیچ وقت منحل نمی‌شود. تیم‌هایی که در گذشته منحل شدند، هوادار نداشتند.