واکنش مدیرعامل تراکتور به انتقادات از الهامی
واکنش مدیرعامل تراکتور به انتقادات از الهامی

واکنش مدیرعامل تراکتور به انتقادات از الهامی واکنش مدیرعامل تراکتور به انتقادات از الهامی مدیرعامل تراکتور به انتقادات از الهامی واکنش نشان داد. حضور ساکت الهامی در کادر فنی تیم تراکتور واکنش های منفی زیادی به دنبال داشت. غلامرضا صادقیان، مدیرعامل تراکتور در واکنش به این انتقادات اظهار داشت: انتخاب ساکت الهامی بر اساس تصمیم […]

واکنش مدیرعامل تراکتور به انتقادات از الهامی

واکنش مدیرعامل تراکتور به انتقادات از الهامی مدیرعامل تراکتور به انتقادات از الهامی واکنش نشان داد.
حضور ساکت الهامی در کادر فنی تیم تراکتور واکنش های منفی زیادی به دنبال داشت. غلامرضا صادقیان، مدیرعامل تراکتور در واکنش به این انتقادات اظهار داشت:

انتخاب ساکت الهامی بر اساس تصمیم کمیته فنی بود. من پیش از این در باشگاه گسترش فولاد کار کردم و درست است که مستقیم مدیرعامل باشگاه ورزشی نبودم اما اصول مدیریتی را می دانم. من به نظم و دیسیپلین خیلی اهمیت می دهم. باشگاه تراکتور همیشه به نظر هواداران احترام می گذارد اما خود من به عنوان مدیرعامل تراکتور و آقای زنوزی به عنوان مالک در مسائل فنی دخالتی نمی کنیم. ما به خاطر همین کمیته فنی انتخاب کردیم که افراد فنی در مورد شرایط فنی تیم نظر بدهند و درنهایت این سرمربی تیم است که نفرات را تایید می کند.

اتفاقا آقای دنیزلی در مورد ساکت الهامی بررسی ها را انجام داد و او را خیلی هم پسندید. من یک سوالی دارم مگر ما در ایران چند مربی و بازیکن و دستیار خوب داریم؟ سرمایه های اصلی باشگاه هواداران هستند و یک باشگاه بدون هوادارانش هیچ است اما هر کاری اصول خودش را دارد. من به عنوان مدیرعامل تنها جایی که نظر می دهم در مورد مسائل مالی و مباحث مربوط به حیطه خودم است. وقتی کمیته فنی داریم دیگر بحث دلالی هم جمع می شود و همه چیز پشت درهای بسته باقی می ماند.
لازم به ذکر است که ساکت الهامی اولین دستیار ایرانی مصطفی دنیزلی در تراکتورسازی است. او چند روز پیش رسما با تراکتور به عنوان مربی قرارداد امضا کرد و با حضور در تمرینان این تیم رسما کار خود را آغاز کرد.