وجود گره‌های کور در سیستم شهرداری تبریز
وجود گره‌های کور در سیستم شهرداری تبریز

به نقل ازفارس،  سعید نیکوخصلت امروز در جلسه سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز اظهار داشت:  ۱۸ ماه است که از آغاز شورا گذشته است و باید از برگزاری کمیسیون موفقیت‌هایی حاصل شود. وی با بیان اینکه در سیستم سرمایه‌گذاری در شهرداری تبریز یک سری گره‌های کور وجود دارد که باید شفاف […]

به نقل ازفارس،  سعید نیکوخصلت امروز در جلسه سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز اظهار داشت:  ۱۸ ماه است که از آغاز شورا گذشته است و باید از برگزاری کمیسیون موفقیت‌هایی حاصل شود.

وی با بیان اینکه در سیستم سرمایه‌گذاری در شهرداری تبریز یک سری گره‌های کور وجود دارد که باید شفاف شوند خاطرنشان کرد: حلقه سرمایه‌گذاری از چرخه مدیریت شهرداری قطع شده است و شهردار باید بصورت متناوب برای این بخش وقت بگذارد.

نیکوخصلت ادامه داد: ما می دانیم که نه مجلس و نه دولت برای آینده برنامه‌ای ندارند و باید خودمان بتوانیم برای سرمایه گذاری در شهر تلاش کنیم چرا که شهر تبریز در چند سال گذشته در سرمایه‌گذاری پیش گام بود.

وی گفت: اگر در بخش سرمایه گذاری مشکلی هست باید توسط مدیر امور سرمایه‌گذاری به این کمیسیون اعلام شود تا اعضای کمیسیون و در نهایت اعضا شورا نیز در جریان باشند ولی اگر مشکلی نیست و از وضعیت موجود راضی هستیم بحث دیگری است.