ورزش آذربایجان‌شرقی همیشه جزو بهترین‌های کشور بوده است/ در برخورد با بخش خصوصی خوش استقبال‌ و بد بدرقه هستیم
ورزش آذربایجان‌شرقی همیشه جزو بهترین‌های کشور بوده است/ در برخورد با بخش خصوصی خوش استقبال‌ و بد بدرقه هستیم

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: آذربایجان‌شرقی همواره یکی از استان‌های برتر ورزش کشور بوده است. به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، امیررضا خادم صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: حس قلبی و شخصی خود را در […]

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: آذربایجان‌شرقی همواره یکی از استان‌های برتر ورزش کشور بوده است.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، امیررضا خادم صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: حس قلبی و شخصی خود را در ابتدا سخنانم بیان می‌کنم که ارادت شخصی به شخص آقای نظمی بوده و هر چند ایشان را زیاد نمی‌شناسم و ارتباط کاری ما در حوزه ورزش بود، اما احساس من این است که ایشان یک فرد معنوی و فارغ از روابط سیستم اداری بوده و حفظ حرمت‌های خودش را در ایشان دیدم و هیچ‌گاه به دنبال استفاده از حربه‌های نامناسب در این رقابت دنیوی نبودیم.

وی گفت: استان آذربایجان‌شرقی به خاطر ظرفیتی که دارد و در کنار استان خوزستان جزو استان‌های برتر کشور هستند و جبارزاده استاندار سابق و خدابخش استاندار فعلی با حمایت‌هایی که کردند رونق بیشتر ورزشی را در این منطقه به دنبال داشته است.

وی افزود: حضور آقای بهتاج در ورزش آذربایجان‌شرقی به نوعی ارتقا برای ایشان حساب شده که به دلیل عملکرد مطلوب‌شان در استان اردبیل بوده و باید در استان آذربایجان‌شرقی با استاندار، نمایندگان این استان در مجلس تعامل لازم را داشته و با همکاری با سایر دستگاه‌های موازی ‌می‌توانند به ورزش این استان کمک کنند.

خادم گفت: آقای بهتاج با توجه به روابط‌عمومی خوبی که دارد، می‌تواند با پیشکسوتان ورزش استان تعامل خوبی داشته تا بتوانند از تجربیات‌ و نقطه نظرات آنها استفاده لازم را به سود ورزش ببرد.

وی تصریح کرد: امروز دولت و وزارت ورزش واقعاً دستش خالی است، از این رو باید توجه بیشتری به بخش خصوصی شود و برای تقویت این حوزه تخصصی‌تر عمل کند.

وی خاطرنشان ساخت: در حوزه بخش خصوصی خوش استقبال و بد بدرقه هستیم و هر وقت که بخش خصوصی انتظاری داشته با برخورد نامناسب باعث دلسردی و کنار کشیدن بخش خصوصی از ورزش می‌شویم و در این مورد باید اقدامات خود تجدید نظر کنیم.

وی عنوان کرد: در بخش بانوان توسعه و پیشرفت خوبی داشتیم و نتایج خوبی را کسب کردیم و اگر با ورزش مردان و امکانات آن تطبیق و مقایسه کنیم، مشاهده می‌شود که ورزش بانوان افتخارات بیشتری نسبت به آقایان کسب کرده است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در بخش پایانی سخنانش به نقش جوانان اشاره کرده و اظهار داشت: از اسم وزارت ورزش و جوان بر می‌آید که هر موضوعی در مورد جوانان مربوط به اداره ورزش و جوانان است که برداشت اشتباه بوده و با توجه به دامنه وسیع حوزه جوانان، این وزارت به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز این قشر باشد، اما می‌توان فعالیت‌های جوانان را اولویت‌بندی کرده و به آنها در حد توان رسیدگی کرد.