ورزش آذربایجان شرقی همیشه حرفی برای گفتن داشته است/ نظمی یادگار دوران دفاع مقدس است
ورزش آذربایجان شرقی همیشه حرفی برای گفتن داشته است/ نظمی یادگار دوران دفاع مقدس است

معاون سیاسی و امنیتی استان آذربایجان‌شرقی گفت: ورزش این استان همواره حرف‌هایی برای گفتن داشته و دارد. به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، رحیم شهرتی‌فر در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: امروز ورزش در تمامی جوانب اقتصادی و اجتماعی و جوانان تاثیرگذار بوده و […]

معاون سیاسی و امنیتی استان آذربایجان‌شرقی گفت: ورزش این استان همواره حرف‌هایی برای گفتن داشته و دارد.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، رحیم شهرتی‌فر در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: امروز ورزش در تمامی جوانب اقتصادی و اجتماعی و جوانان تاثیرگذار بوده و در کشور ما این حساسیت‌ ‌‌به جوانان بیشتر است.

وی گفت: ورزش در ۳ بعد همگانی، تربیتی و آموزش و همچنین ورزش قهرمانی برای کشور ما حائز اهمیت است و در استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز امتیازات ویژه‌ای داشته و دارد و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند آذربایجان سر ایران است، این استان و شهر تبریز در همه زمینه‌های در کشور تاثیرگذار بوده و در کنار آن، ‌ قهرمان‌پرور هم بوده و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

وی گفت: از وزارت ورزش انتظار داریم استان آذربایجان‌شرقی و تبریز را به عنوان مرکز شمالغرب کشور در تمامی زمینه‌های ورزشی، همگانی، آموزشی و قهرمانی توجه بیشتری داشته و استان آذربایجان‌شرقی در ورزش کشور همواره حرف‌هایی برای گفتن داشته و خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برای مشخص شدن میزان علاقمندی مردم تبریز به ورزش می‌توان به ورزش صبحگاهی در ائل گلی و کوه عون بن علی، حضور هواداران بی‌شمار در تراکتورسازی و سایر علاقمندی‌های مردم این منطقه از ورزش اشاره کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: جا دارد از زحمات آقای نظمی نهایت تقدیر و تشکر را کرد که ایشان بازمانده از دفاع مقدس و شهدای گرانقدر بوده و همیشه یادآور خاطرات شهید بزرگوار باکری که با ایشان همرزم بودند و موفقیت وی در ورزش استان آذربایجان‌شرقی در ۲ سال حضورشان قابل ذکر بوده و باید از ایشان تقدیر ویژه‌ای صورت گیرد.

شهرتی‌فر تاکید کرد: جوان مطالبه‌گر و فعال بوده و باید به جوانان توجه بیشتر شود و از وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم به نیازهای این قشر بیشتر توجه شده و هر هزینه‌ای که برای جوانان صورت گیرد، هزینه نبوده بلکه سرمایه‌گذاری است و جوانان آینده‌سازان کشور هستند.