ورود ۳۲۰ هزار زائر از مرز مهران به کشور در ۲۴ ساعت گذشته/اضافه شدن ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس
ورود ۳۲۰ هزار زائر از مرز مهران به کشور در ۲۴ ساعت گذشته/اضافه شدن ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، « قاسم سلیمانی‌دشتکی» اظهار کرد:  با توجه به افزایش حجم زوار به داخل کشور ، ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل برای جابجای زائران اضافه شده و تعداد ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نیز که در شهرستان بدره عراق مشغول خدمات رسانی به زوار بودند به پایانه حمل […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، « قاسم سلیمانی‌دشتکی» اظهار کرد:  با توجه به افزایش حجم زوار به داخل کشور ، ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل برای جابجای زائران اضافه شده و تعداد ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نیز که در شهرستان بدره عراق مشغول خدمات رسانی به زوار بودند به پایانه حمل و نقل شهر مهران اضافه کردیم .

وی افزود: با توجه به این‌که طی ۴۸ ساعت گذشته گره ترافیکی داشتیم که  در جلسه صبح امروز ستاد اربعین تصمیماتی اتخاذ و تقسیم کار برای سازمان‌ها و نهادهای مسئول صورت گرفت بدین صورت که جهت جلوگیری از ترافیک درون شهری و روان‌سازی ترافیک تصمیم گرفته شد که خودروها و اتوبوس‌هایی که قصد خروج از شهر مهران را دارند از کمربندی غربی شهر مهران خارج شوند .

استاندار ایلام با بیان این‌که طی سه روز گذشته برای زوار سختی‌هایی وجود داشت و همه پای کار بودند، گفت: در این خصوص از نیروی انتظامی کشور و علی‌الخصوص نیروی انتظامی استان تقدیر و تشکر داریم و از زحمات یگان ویژه نیز قدردانی می‌کنیم .

وی هم‌چنین از همه نیروهای پشتیبان مانند سپاه ، بسیج، حمل و نقل، هلال احمر، پایانه‌ها به خصوص مردم و زوار عزیز تقدیر و تشکر کرد .

سردار«نورعلی یاری» نیز  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری زوار با ماموران نیروی انتظامی گفت: امروز تدابیری اتخاذ شده که در جهت کاهش بار ترافیکی تردد خودروهای سنگین و خودروهایی که قصد جابجایی مسافرین به خارج از استان را دارند از کمربند غربی تردد کنند .

وی از رانندگان عزیز و زوار خواست در مسیر تردد خود با عوامل راهنمایی و رانندگی و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند .