وظیفه و دغدغه ما باید کیفیت درمان باشد
وظیفه و دغدغه ما باید کیفیت درمان باشد

به گزارش تایسیز اذربایجان ،محمد حسین صومی با بیان اینکه ما باید با آگاهی از این امر که با چه صندوقی قرار است به مردم خدمت رسانی کنیم، افزود: باید با توجه به مجموعه منابعی که در کشور وجود دارد، انتظارات خود را تنظیم کنیم. و ی اشاره ای به بحث پزشکی پیرامونی کرد و […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ،محمد حسین صومی با بیان اینکه ما باید با آگاهی از این امر که با چه صندوقی قرار است به مردم خدمت رسانی کنیم، افزود: باید با توجه به مجموعه منابعی که در کشور وجود دارد، انتظارات خود را تنظیم کنیم.

و ی اشاره ای به بحث پزشکی پیرامونی کرد و افزود: یک پزشک قبل از اینکه درمانی برای بیمار خود تجویز کند، در ابتدا باید بداند آیا آن بیمار توان ادامه درمان را دارد یا نه!
صومی اظهار کرد: ما بیش از این انتظاری از سازمان بیمه سلامت نداریم و در تلاشیم تا آنها ما را به عنوان همکار در کنار خود ببینند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر ضرورت استقرار کامل سیستم پزشک خانواده، نظام ارجاع و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت تاکید کرد.

وی در خاتمه گفت: در چنین جلسات و نشست هایی باید از بیان مطالب تکراری دوری کنیم و امیدوارم ماحصل این جلسه گشود نگره در عرصه مدیریت و خدمات به مردم باشد.