وقتی خواب شیرین آقای مدیر آشفته می شود
وقتی خواب شیرین آقای مدیر آشفته می شود

وقتی خواب شیرین آقای مدیر آشفته می شود فرزاد ملازاده -مدیر تیم پرطرفداری همچون تراکتور بودن، شرایط خاص خودش را دارد شرایطی که تا به امروز از شخص سعید مظفری زاده کسی ندیده است.مدیری غیر بومی که با دوستانش در رسانه های تهران ارتباط خوبی دارد و وقتی کار به بازخواست رسانه های استانی که […]

وقتی خواب شیرین آقای مدیر آشفته می شود

فرزاد ملازاده -مدیر تیم پرطرفداری همچون تراکتور بودن، شرایط خاص خودش را دارد شرایطی که تا به امروز از شخص سعید مظفری زاده کسی ندیده است.
مدیری غیر بومی که با دوستانش در رسانه های تهران ارتباط خوبی دارد و وقتی کار به بازخواست رسانه های استانی که از سر دلسوزی نگران تنها تیم لیگ برتری شهرشان هستند می رسد این آقا با همان رسانه های غیر بومی مرکز نشین که ذره ای تعصب به تیم بزرگ تبریز ندارند مصاحبه هایی نشر می دهند و کاری می کنند که مدیر تیم به جای پاسخگویی به سوالات متعدد هواداران که از رسانه استانی انعکاس پیدا می کند آسمان ریسمان را به هم ببافد و دوباره پشت هواداران فهیم تراکتور مخفی شود و برای فرار از آنچه بر سر این تیم و هواداران آورده اند دیگران را متهم به فرافکنی کنند.
سعید خان مظفری این برنامه و همه برنامه های ورزشی استان و رسانه های استانی همگی بجز اعتلای نام ورزش آذربایجان هیچ در سر ندارند اما در این میان چه در سر شما می گذرد خدا می داند و بس.
آقای مدیر صبر هواداران تراکتور دیگر لبریز شده است نمی توانید با این حرف ها از پاسخگویی به مسائل اتفاق افتاده در باشگاه فرار کنید.
درست است که مدیر عامل باشگاه تمام گناه ها و اتفاقات این روزهای تراکتور را گردن خمز اسپانیایی انداخت اما هواداران تراکتور فنی ترین هواداران فوتبال در ایران هستند و به خوبی سره را از ناسره تشخیص می دهند پس سعی نکنید با حلوا حلوا کردن دهن خودتان را شیرین کنید که شیرین نخواهد شد.
تراکتور به عنوان نماد آذربایجانی ها جایگاه بسیار بالایی بین مردم آذربایجان دارد و اینکه شما به لطف آفای زنوزی از این باشگاه ارتزاق می کنید قرار نیست دیگر برای مردم این دیار فخر فروشی کنید.
جایگاه رسانه هایی که در مرکز با آنها در ارتباط هستید برای همه هواداران تراکتور مشخص است رسانه هایی که رپرتاژ گونه خبر می زنند و تنها قصد و نیتشان پر کردن جیب خودشان است و موفقیت تراکتور ذره ای برای آنها اهمیت ندارد.
به طور حتم نام تراکتور و جایگاه نام تراکتور برای یک کودک ۱۰ ساله آذربایجانی که در دل و جانش رسوخ کرده است حتی برای شما و امثال شما غیر قابل باور می باشد.بسیاری از کارگر های کارگاه های قالیبافی تبریز با فکر و خیال تراکتور، دفه بر تارهای قالی می زنند در گوشه گوشه شهرهای آذربایجان جوانان با عشق تراکتور زندگی می کنند و مسئولانی وجود دارند که خیلی آسان پا بر اینهمه علاقه و عشق می گذارندومسئولیت شکست های سنگین خود را نمی پذیرند.
پس سعی نکنید خود را دلسوز بی تقصیری نشان دهید که همه این مشکلات تیم اگر نصفی فنی باشد نصف دیگرش غیر فنی و متولد دستان مدیران این باشگاه است.
انعکاس برنامه ورزشی شبکه سهند که چند روز پیش در مورد تراکتور پخش گردید آنچنان بود که آنهایی را که در خواب شیرین فرو رفته بودند چنان بیدارنمود که لب به سخن گشودند.