پایان حماسه حضور مردم آذربایجان شرقی در انتخابات ۱۱ اسفند/ آغاز شمارش آرا
پایان حماسه حضور مردم آذربایجان شرقی در انتخابات ۱۱ اسفند/ آغاز شمارش آرا

پایان حماسه حضور مردم آذربایجان شرقی در انتخابات ۱۱ اسفند/ آغاز شمارش آرا تایسیز نیوز – رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: زمان قانونی انتخابات ۱۱ اسفند در ساعت ۲۴ به اتمام رسید ولی رای گیری تا آخرین فرد داخل شعب در سطح استان ادامه می‌یابد. «تراب محمدی»، روز جمعه در گفت و گو با […]

پایان حماسه حضور مردم آذربایجان شرقی در انتخابات ۱۱ اسفند/ آغاز شمارش آرا

تایسیز نیوز – رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: زمان قانونی انتخابات ۱۱ اسفند در ساعت ۲۴ به اتمام رسید ولی رای گیری تا آخرین فرد داخل شعب در سطح استان ادامه می‌یابد.

«تراب محمدی»، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگارافزود: انتخابات دوازهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد و به علت استقبال شرکت کنندگان سه بار تمدید شد.

وی با قدردانی از مردم استان برای حضور گسترده در پای صندوق های رای، اظهار کرد: مردم بار دیگر با شرکت در این انتخابات، حماسه دیگری خلق کردند و موجب امیدواری علاقه مندان و دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان شدند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: با اتمام زمان برگزاری انتخابات، در شعباتی که مراجعه کننده ندارند شمارش آرا آغاز و کار جمع بندی و تنظیم صورتجلسه انجام می شود.

محمدی، ادامه داد: انتخابات در سطح استان به صورت سالم و در کمال امنیت برگزار شد و هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات روی نداد.

به گزارش تایسیز نیوز ، با اتمام زمان اخذ رای شمارش آرا در استان آغاز شد.

آذربایجان شرقی با جمعیت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و ۲۲ شهرستان، در مجلس شورای اسلامی دارای ۱۹ کرسی از ۱۳ حوزه انتخابیه است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز پنج عضو دارد.

سه میلیون و ۱۸۰ هزار نفر در آذربایجان شرقی واجد شرایط رای دادن بودند.

برچسب‌ها