پایه‌های اصلی یک کشور به قدرت دفاعی بستگی دارد
پایه‌های اصلی یک کشور به قدرت دفاعی بستگی دارد

به گزارش تایسیزاذربایجان به نقل ازایسنا، میررضا مجیدی در همایش تبیین دکترین مقاومت اظهار کرد: مقاومت یکی از مسایل بسیار مهم و راهبردی کشورها است. وی افزود: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران که ارتش در وضعیت مناسبی قرار نداشت، دشمنان احساس کردند که می‌توانند طی چند روز مسلط شوند اما همان ارتش با همکاری سپاه […]

به گزارش تایسیزاذربایجان به نقل ازایسنا، میررضا مجیدی در همایش تبیین دکترین مقاومت اظهار کرد: مقاومت یکی از مسایل بسیار مهم و راهبردی کشورها است.

وی افزود: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران که ارتش در وضعیت مناسبی قرار نداشت، دشمنان احساس کردند که می‌توانند طی چند روز مسلط شوند اما همان ارتش با همکاری سپاه و نیروهای عظیم مردمی توانستند نقشه‌های دشمن را بر آب کنند.
مجیدی با بیان این‌که تمامی ایرانیان با سرزمین خود پیوند قلبی دارند و عاشق سرزمین خود هستند، گفت: امروز باید تلاش‌ها در حوزه توان دفاعی بیشتر شود، چرا که قدرت دفاعی پایه و اساس هر کشوری است.
وی با تاکید بر این‌که امروز ایران اسلامی به پشتوانه‌ی حمایت مردمی و همچنین تلاش نیروهای مسلح در تمامی زمینه‌ها دارای اقتدار دفاعی بالایی است، بیان کرد: این اقتدار در حدی است که هیچ احدی جرات نگاه چپ و تعرض به خاک کشور را ندارد.
گفتنی است، همایش تبیین دکترین مقاومت به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز، با حضور دانشجویان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان در تالار وحدت برگزار شد و در ادامه خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان تجلیل شدند.