پتروشیمی تبریز صرفه جویی و کاهش هزینه های اضافی را با ارائه ایده هایی نو در حمل و نقل مرتفع می سازد.
پتروشیمی تبریز صرفه جویی و کاهش هزینه های اضافی را با ارائه ایده هایی نو در حمل و نقل مرتفع می سازد.

🔹 پتروشیمی تبریز صرفه جویی و کاهش هزینه های اضافی را با ارائه ایده هایی نو در حمل و نقل مرتفع می سازد. 🔹 دكتر توكلي رئيس هيات مديره گفت: زير ساخت هاي شركت تجارت گستر ناوك بايد در زمينه هاي مختلف بررسي و تقويت گردد.  🔹مهندس درفشي مديرعامل پتروشيمي تبريز :در آینده ای نزدیک […]

🔹 پتروشیمی تبریز صرفه جویی و کاهش هزینه های اضافی را با ارائه ایده هایی نو در حمل و نقل مرتفع می سازد.

🔹 دكتر توكلي رئيس هيات مديره گفت: زير ساخت هاي شركت تجارت گستر ناوك بايد در زمينه هاي مختلف بررسي و تقويت گردد. 

🔹مهندس درفشي مديرعامل پتروشيمي تبريز :
در آینده ای نزدیک با توسعه سازمانی و عملیاتی، حمل محصولات جامدات که عمدتاً صادراتی به کشورهای همجوار می‌باشد نیز به شرکت تجارت گستر واگذار خواهد شد.

🔹شرکت تجارت گستر ناوک آسیا که در زمینه حمل و نقل و تکمیل زنجیره لجستیک هلدینگ نفت و گاز پارسیان فعالیت دارد .با راه‌اندازی تانکرهای گاز مایع مبادرت به حمل و نقل گاز مایع و مایعات گازی از مبادی داخلی و خارجی برای صادرات و ترانزیت به کشورهای افغانستان و پاکستان نموده است و همچنان در این حوزه فعال مي باشد.

🔹شرکت پتروشیمی تبریز با اختصاص ۹۸ درصد از سهام شرکت تجارت گستر به خود،  حمل محموله‌هایی از جمله LIGHT END, But1, C3+, C5+, LSRG و سایر محموله‌های مورد نیاز را از مبادی مختلف کشور از جمله عسلویه، اراک، بندر امام، بندرعباس، مهاباد و سایر مبادی به شرکت مذکور واگذار نموده است.