پخش آنلاین آیین اختتامیه جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی»
پخش آنلاین آیین اختتامیه جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی»

پخش آنلاین آیین اختتامیه جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» به صورت آنلاین از صفحات مجازی پخش می شود. سیدمحمدحسین بلاغی، دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی»، با بیان این مطلب اظهار کرد: آیین […]

پخش آنلاین آیین اختتامیه جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی»

آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» به صورت آنلاین از صفحات مجازی پخش می شود.

سیدمحمدحسین بلاغی، دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی»، با بیان این مطلب اظهار کرد: آیین اختتامیه این جشنواره امروز پنجشنبه (۲۱ اسفند ۱۳۹۹) رأس ساعت ۲۰ به منظور حفظ سلامت شهروندان و‌ رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت آنلاین از صفحات مجازی برگزار می شود.

وی افزود: این آیین که از صفحه اینستاگرامی جشنواره به نشانی @tarannome_asemani و سایر صفحات مجازی پخش می شود، ضمن ارائه گزارش و پخش فیلم هایی از نحوه برگزاری جشنواره، از نفرات برگزیده این جشنواره تجلیل می شود.

بلاغی همچنین ادامه داد: سومین دوره از این جشنواره، در ۶ بخش با استقبال کم نظیر هنرمندان از ۲۰ استان کشور روبرو شد که از ۲۲۴ اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، ۴۰ اثر به بخش داوری راه یافت.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز هدف از برگزاری این دوره از جشنواره را تولید محتوای دینی و فرهنگی برای فضای مجازی عنوان کرد و گفت: مردمی سازی جشنواره و ارائه محصولات فرهنگی به مخاطبان فضای مجازی به صورت تخصصی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی در ادامه از رونمایی سه آلبوم صوتی در اختتامیه سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی خبر داد و گفت: ۶۱ اثر ناب به عنوان خروجی این جشنواره، در آیین اختتامیه رونمایی می شود.

گفتنی است، سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از آبان ماه امسال کار خود را آغاز کرد و امروز نیز به کار خود پایان می دهد.