پرداخت ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان آذربایجان شرقی
پرداخت ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان آذربایجان شرقی

به گزارش تایسیز اذربایجان  یونس فاتح، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: ۳۶ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در هفت ماهه امسال پرداخت شده که ۷۶ درصد آن از منابع بانکی بوده است. وی افزود: در این مدت برای دو هزار و ۲۲۸ مددجوی […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  یونس فاتح، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: ۳۶ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در هفت ماهه امسال پرداخت شده که ۷۶ درصد آن از منابع بانکی بوده است.

وی افزود: در این مدت برای دو هزار و ۲۲۸ مددجوی تحت حمایت این نهاد با دریافت تسهیلات اشتغال از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت فرصت شغلی ایجاد شد.

فاتح با اعلام اینکه بانک‌های عامل آذربایجان شرقی بیش از ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کردند، گفت: هزار و ۵۰۵ نفر از مددجویان تحت حمایت مستعد اشتغال پس از معرفی به بانک‌های عامل استان تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه هشت میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان از تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت، توسط صندوق امداد ولایت بوده است، تاکید کرد: ۷۱۷ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با دریافت تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت صاحب شغل شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اکنون بیش از ۲۷ هزار طرح اشتغال، تحت نظارت این نهاد در حال اجرا است، عنوان کرد: ناظران طرح های اشتغال با نظارت‌های دقیق خود در طول اجرای طرح مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارائه می‌کنند.

وی عنوان کرد: در هفت ماهه امسال ۸۳۹ طرح اشتغال در بخش خدمات، ۵۶۶ طرح در بخش صنایع دستی، ۷۶۳ طرح در بخش دامپروری و ۶۰ طرح نیز در بخش کشاورزی اجرا شده است.

فاتح افزود: در این مدت ۳۲۳ فقره وام اشتغال به مبلغ پنج میلیارد و ۴۳۴ میلیون تومان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی پرداخت‌شده است.