پرداخت ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغال زایی روستایی استان
پرداخت ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغال زایی روستایی استان

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، سید احد حسینی گفت: مبلغ اختصاص یافته به طرح ملی اشتغال روستایی  ۱۲ هزار میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان سهم استان آذربایجان شرقی است. وی گفت: با تلاش‌های انجام شده و برگزاری جلسات مختلف در حوزه اشتغال ۱۳۰۰ طرح به بان‌کهای عامل معرفی شده و از […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، سید احد حسینی گفت: مبلغ اختصاص یافته به طرح ملی اشتغال روستایی  ۱۲ هزار میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان سهم استان آذربایجان شرقی است.
وی گفت: با تلاش‌های انجام شده و برگزاری جلسات مختلف در حوزه اشتغال ۱۳۰۰ طرح به بان‌کهای عامل معرفی شده و از این تسهیلات با سود شش درصد بهره مند شده اند.
وی گفت: تاکنون ۱۴۰ طرح روستایی به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان در بانکها بررسی و تصویب شده و از این مبلغ ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به صاحبان این طرح ها پرداخت شده است.
حسینی به بحث اشتغال فراگیر نیز اشاره کرد و افزود: میزان این تسهیلات برای کل کشور ۲۰ هزار میلیارد تومان مبوده که سهم استان نیز ۸۷۳ میلیارد تومان است و در این خصوص نیز ۱۷ طرح ملی با  اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان جهت تصویب ارسال شده و تاکنون یکصد میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.