پروژه آزاد راه قطعه ۶ تبریز ارومیه با تمام توان سرمایه گذار پروژه به پیش می رود
پروژه آزاد راه قطعه ۶ تبریز ارومیه با تمام توان سرمایه گذار پروژه به پیش می رود

پروژه آزاد راه قطعه ۶ تبریز ارومیه با تمام توان سرمایه گذار پروژه به پیش می رود در یک نگاه اجمالی به اجرای پروژه های مربوط به راه سازی در استان به راحتی می توان پروژه آزاد راه قطعه ۶ تبریز ارومیه را جدا از سایر پروژه ها دید. از آنجائیکه علیرغم وجود تمامی مشکلات […]

پروژه آزاد راه قطعه ۶ تبریز ارومیه با تمام توان سرمایه گذار پروژه به پیش می رود

در یک نگاه اجمالی به اجرای پروژه های مربوط به راه سازی در استان به راحتی می توان پروژه آزاد راه قطعه ۶ تبریز ارومیه را جدا از سایر پروژه ها دید.

از آنجائیکه علیرغم وجود تمامی مشکلات اجرایی ، سرمایه گذار پروژه شرکت آذرقلعه تبریز بدون توجه به اعتباراتی که باید به این پروژه از طرف دولت تخصیص می یافت وصورت نگرفته اجازه نداده است این پروژه هم به مانند سایر پروژه های راهسازی استان متوقف شود می توان به خوبی تفاوت این پروژه با سایر پروژه ها را لمس کرد.پروژه ای که در صورت اتمام تمام بار ترافیکی اتوبان کسایی را می تواند بر عهده بگیرد و دیگر شاهد ترافیک و تصادف های شدید در اتوبان کسایی نباشیم.

اگر نگاهی به پروژه های نیمه تمام بیندازیم به خوبی به این نتیجه می رسیم که پروژه های اجرایی استان در مواقعی به سرمایه گذاران و پیمانکارانی واگذار می شود که فقط مصرف گرا هستند و در عمل چیز خاصی از خود بروز نمی دهند و اگر دریافتی آنها با مشکل مواجه شود خیلی زود پروژه را نصف و نیمه می خواباننداما در این میان هستند شرکت های استانی که به عرق استانی بودن اجازه نداده اند پروژه های محوله به آنها لحظه متوقف شود و با تمام داشته های خود به اجرای پروژه مشغول هستند.

به گفته بختیار مهمانی مدیرعامل شرکت آذرقلعه تبریزبر آورد اولیه برای اجرای این پروژه بالای ۵۰۰۰ ميليارد تومان می باشد نکته جالب‌تر موضوع اینجاست که تمام هزینه های صورت گرفته تا کنون که بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان است برای اجرای پروژه توسط سرمایه گذار صورت گرفته.پروژه ای که بصورت مشترک توسط وزارت راه و شهرسازی و شرکت آذرقلعه تبریز قرار است انجام پذیرد اما تاکنون هیچ هزینه ای از جانب وزارت راه و شهرسازی برای پیشبرد اهداف مورد نظر صورت نپذیرفته.

مهمانی افزود،تنها کسی که برای اجرای این پروژه تا به امروز بصورت جهادی و پیگیرانه فعالیت نموده شخص محترم استاندار آذربایجان‌شرقی سردار عابدین خرم بوده که بدون کمترین خستگی پیگیر رفع مشکلات و ایجاد بستر مناسب برای ادامه پروژه است و حتی در چند ماه گذشته سرار خرم‌ چندین بار با حضور در محل پروژه و بازدید از عملیات اجرایی در جریان کم و کیف پروژه قرار گرفته است که نشان از همت استاندار محترم‌ برای به سرانجام رساندن طرح های مهم و اصلی استان است. این حضور استاندار پای کار باعث دلگرمی اعضای اجرایی پروژه مورد نظر نیز گردیده.

بختیار مهماني افزود:امید است با کمک استاندار محترم بتوانیم در ادامه هم همچنان پر صلابت و با قدرت به راه خود ادامه دهیم تا شاهد اتمام این پروژه بزرگ ملی که آرزوی بسیاری از شهروندان‌ است باشیم.

در آخر لازم است به این موضوع هم اشاره کنم که تا به حال دو دلیل مهم باعث شده که با تمام مشکلات پیش رو این پروژه را پیش ببریم و اجازه ندهیم که وقفه ای در انجام این پروژه پیش بیاید.اول اینکه وقتی هر روز شاهدحوادث شدید ترافیکی در اتوبان کسایی هستیم و در برخی مواقع حتی باعث مرگ عده ای از همشهریان عزیزمان گردیده به همین خاطر تلاش می کنیم با اتمام این پروژه وضعیت ترافیکی اتوبان کسایی تمام شودو این پروژه بتواند با شرایط خوبی که دارد آسایش و امنیت همشهریان عزیز را فراهم نماید.دومین موضوع هم روحیه جهادی استاندار محبوب استان می باشد که باعث شده این روحیه در تیم اجرایی هم تاثیر گذار باشد تا با همت و تلاش فراوان این پروژه را به سرانجام نیک برسانیم.