پروژه خط ۲ مترو تبریز با مشارکت چینی‌ها سرعت می‌گیرد
پروژه خط ۲ مترو تبریز با مشارکت چینی‌ها سرعت می‌گیرد

💢 پروژه خط ۲ مترو تبریز با مشارکت چینی‌ها سرعت می‌گیرد روح‌الله متفکرآزاد، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:نمایندگان تبریز در مجلس تمام تلاش خود را برای سرعت یافتن این پروژه در جنبه‌های اعتباری و عمرانی به‌کار خواهند گرفت. ▫️این هفته هم جلساتی با مدیران ارشد کشور داریم تا فرآیند بروکراتیک فاینانس چینی‌ها […]

💢 پروژه خط ۲ مترو تبریز با مشارکت چینی‌ها سرعت می‌گیرد

روح‌الله متفکرآزاد، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:نمایندگان تبریز در مجلس تمام تلاش خود را برای سرعت یافتن این پروژه در جنبه‌های اعتباری و عمرانی به‌کار خواهند گرفت.

▫️این هفته هم جلساتی با مدیران ارشد کشور داریم تا فرآیند بروکراتیک فاینانس چینی‌ها در این پروژه به سرعت تکمیل شده و به نتیجه برسد.

▫️قرارگاه خاتم و همکار چینی آنها وعده دادند تا این پروژه با شتاب بیشتری عملیاتی شود و طرف چینی تضمین کرده تا به شرط اتمام فرآیند اداری، فاینانس این پروژه را به سرعت تزریق کرده و پروژه با شتاب بیشتری تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

▫️نمایندگان تبریز در مجلس در زمینه هرگونه توسعه آذربایجان، علی الخصوص توسعه‌های زیربنایی تبریز و استان با اتحاد کامل پیگیری می‌کنند تا بخشی از عقب افتادگی‌های توسعه آذربایجان شرقی جبران شود.