پرویز هادی؛ ملی‌پوش تبریزی کشتی: هدفم حضور در المپیک است/ تا انتخابی توکیو، در تبریز تمرین می‌کنم
پرویز هادی؛ ملی‌پوش تبریزی کشتی: هدفم حضور در المپیک است/ تا انتخابی توکیو، در تبریز تمرین می‌کنم

⭕️پرویز هادی؛ ملی‌پوش تبریزی کشتی:هدفم حضور در المپیک است/ تا انتخابی توکیو، در تبریز تمرین می‌کنم پهلوان کشتی ایران گفت:اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک است و با توجه به اینکه قهرمانی آسیا برایم اهمیتی ندارد در اردو حاضر نیستم و تمریناتم را به صورت شخصی در تبریز پیگیری […]

⭕️پرویز هادی؛ ملی‌پوش تبریزی کشتی:
هدفم حضور در المپیک است/ تا انتخابی توکیو، در تبریز تمرین می‌کنم

پهلوان کشتی ایران گفت:اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک است و با توجه به اینکه قهرمانی آسیا برایم اهمیتی ندارد در اردو حاضر نیستم و تمریناتم را به صورت شخصی در تبریز پیگیری می‌کنم.

🔸همزمان با آمادگی برای بازی‌های المپیک توکیو، منتظرم تا فدراسیون برنامه رقابت‌های جام تختی و انتخابی تیم ملی را اعلام کند.

🔸در حال حاضر در اردویی که برای مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک برگزار می‌شود، حضور ندارم. تمریناتم براساس برنامه «اسماعیل پلویی» در تبریز است. البته قرار است پلویی چند وقت دیگر به تبریز بیاید تا از نزدیک تمریناتم را زیرنظر او دنبال کنم.

🔸سعی دارم با انجام تمرین در شهرم و کمک به کشتی استان، بتوانم از لحاظ فنی به کشتی‌گیران استانم  کمک کنم.

🔸گفتنی است پرویزهادی شانس حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را داشت، اما اتفاقات و حاشیه‌های آن سال مانع از حضور این آزادکار با اخلاق و تبریزی تیم ملی در برزیل شد.