پشت پرده انصراف ۲ مربی از هدایت تیم ملی والیبال؛ پای دلالان پیاتزا در میان است
پشت پرده انصراف ۲ مربی از هدایت تیم ملی والیبال؛ پای دلالان پیاتزا در میان است

پشت پرده انصراف ۲ مربی از هدایت تیم ملی والیبال؛ پای دلالان پیاتزا در میان است ۲ مربی خارجی به دلیل اطلاعات اشتباه و جعلی که دلالان مرتبط با دیگر گزینه هدایت تیم ملی به آنها داده شد از قبول هدایت این تیم انصراف دادند. به گزارش تایسیزنیوز، روز گذشته (یکشنبه) جلسه کمیته فنی فدراسیون […]

پشت پرده انصراف ۲ مربی از هدایت تیم ملی والیبال؛ پای دلالان پیاتزا در میان است

پشت پرده انصراف ۲ مربی از هدایت تیم ملی والیبال؛ پای دلالان پیاتزا در میان است

۲ مربی خارجی به دلیل اطلاعات اشتباه و جعلی که دلالان مرتبط با دیگر گزینه هدایت تیم ملی به آنها داده شد از قبول هدایت این تیم انصراف دادند.

به گزارش تایسیزنیوز، روز گذشته (یکشنبه) جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال به منظور انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار شد؛ جلسه‌ای که خروجی آن مورد انتظار اهالی والیبال نبود اما همین که در آن تصمیمی مطابق میل دلالان گرفته نشد را باید به فال نیک گرفت.

یکی از موارد مطرح شده در جلسه کمیته فنی، انصراف ۲ مربی از کاندیداتوری برای هدایت تیم ملی والیبال بود. این دو مربی بهانه‌های مختلفی برای انصرافشان عنوان کردند اما در نهایت مشخص شد که دلالان در انصراف آنها نقش زیادی داشته‌اند و اطلاعات غلطی به این مربیان انتقال داده شده است.

هدف این دلالان هم تحمیل دیگر گزینه خارجی هدایت تیم ملی یعنی پیاتزا به فدراسیون والیبال است. دلالان پیاتزا با برخی دلالان داخلی که در فضای مجازی هم فعال هستند و چند پیج والیبالی را اداره می‌کنند ارتباط گرفته اند تا از این طریق روی افکار عمومی تاثیر بگذارند و از پیاتزا که هم در تیم ملی هلند و هم در تیم میلانو عملکرد موفقی نداشته یک سوپراستار بسازند.

پیج‌هایی که پیش از این در تحمیل برخی بازیکنان و مربیان به تیم‌های داخلی نقش داشته‌اند و بر خلاف منافع والیبال عمل می‌کنند این بار با ترفندهای مختلف اقدام به ایجاد هیایوی کاذب برای انتخاب پیاتزا به عنوان سرمربی تیم ملی ایران کردند تا جایی که با انتشار اخبار جعلی مبنی بر اینکه پیاتزا در حال مذاکره با تیم‌های دیگر است تلاش کردند برای این مربی بازارگرمی کنند.

نکته جالب تر اینکه نظرات دلالان پیتازا با پیج‌هایی که در داخل کشور و زیر نظر دلالان داخلی فعالیت می‌کنند، شباهت دارد. حتی در خبرهایی جعلی مدعی شدند پیاتزا با فدراسیون والیبال قرارداد امضا کرده است. همه این اتفاقات باعث شد اعضای کمیته فنی از سرپرست فدراسیون والیبال درخواست کنند چند مربی دیگر را به گزینه های هدایت تیم ملی اضافه کنند. این تصمیم باعث خواهد شد تیر دلالان پیاتزا به سنگ بخورد و آنها نتوانند چنین مربی بی‌کیفیتی را به والیبال ایران تحمیل کنند. کمیته فنی در تصمیمی عاقلانه اقدام به ایجاد فرصت و بررسی گزینه های بیشتر کرد تا در هیاهوی کاذب این جریان‌ها تصمیم درستی اتخاذ کند.