پنجشنبه ۱۸ آبان صورت می گیرد: تجمع بزرگ مردم تبریز در حمایت از غزه
پنجشنبه ۱۸ آبان صورت می گیرد: تجمع بزرگ مردم تبریز در حمایت از غزه

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از برگزاری تجمع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات ددمنشانه اسرائیل از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان در محوطه مقبره‌الشعرا خبر داد.   به گزارش تایسیزنیوز، امیر نصیربیگی اظهار کرد: تجمع مردمی و خودجوش تبریزی‌ها در حمایت از مردم شهر خواهر خوانده، غزه […]

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از برگزاری تجمع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات ددمنشانه اسرائیل از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان در محوطه مقبره‌الشعرا خبر داد.  

به گزارش تایسیزنیوز، امیر نصیربیگی اظهار کرد: تجمع مردمی و خودجوش تبریزی‌ها در حمایت از مردم شهر خواهر خوانده، غزه مظلوم با حضور اقشار مختلف جامعه در محوطه مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا برگزار می شود.

وی افزود: این تجمع از ساعت ۱۶ روز پنج‌ شنبه ۱۸ آبان در مجموعه ‌مقبره‌الشعرا برگزار می‌شود.  

نصیربیگی خاطرنشان کرد: اجرای سرود، موسیقی و ایراد سخنرانی از بخش‌های جانبی این تجمع حمایتی است.  

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز با اشاره به خواهرخواندگی شهرهای تبریز و غزه یادآور شد: با توجه به بحث خواهرخواندگی شهرهای تبریز و غزه و رسالت و مسئولیت اجتماعی شهروندان تبریزی در این راستا، پیش‌بینی می‌شود این تجمع مردمی با استقبال گستره شهروندان روبرو شود.  

وی تاکید کرد: امیدواریم بازخورد این تجمع منجر به پیروزی جبهه مقاومت و مردم غزه و همچنین شکست رژیم اشغالگر قدس شده و پیامی بین‌المللی برای مردم دنیا باشد.  

تجمع مردمی حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و همچنین محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه ۱۸ آبان در محوطه مجموعه مقبره‌الشعرا برگزار می شود.