پنج قاری برتر آذربایجان شرقی به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم راه یافتند
پنج قاری برتر آذربایجان شرقی به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم راه یافتند

مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: پنج نفر از قاریان و حافظان برتر این استان در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم با نفرات برتر سایر استان ها رقابت می‌کنند. محمدعلی فاضل نسب، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه چهل و پنجمین دوره مسابقات […]

مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: پنج نفر از قاریان و حافظان برتر این استان در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم با نفرات برتر سایر استان ها رقابت می‌کنند.

محمدعلی فاضل نسب، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اوقاف در اهواز برگزار می شود، افزود: این افراد در مرحله استانی رشته های مختلف این دوره از مسابقات رتبه های برتر را کسب کرده و برای شرکت در مرحله کشوری به این مسابقات اعزام شده اند.

وی اظهار داشت: در بخش خواهران، یک نفر در رشته ترتیل، یک نفر در بخش حفظ ۲۰ جزء قرآن و یک نفر در رشته قرائت ترتیل به این دوره از مسابقات اعزام شدند.

مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: در بخش برادران نیز یک نفر در رشته حفظ کل قرآن کریم و یک نفر در رشته ترتیل در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.

فاضل نسب، ادامه داد: این‌ مسابقات در ۲ بخش برادران و خواهران و رشته‌های حفظ کل و ۲۰ جزء و قرائت تحقیق و ترتیل برگزار می شود.