پژمان:بهتر است هر کس درباره تیم خودش صحبت کند
پژمان:بهتر است هر کس درباره تیم خودش صحبت کند

⭕️ پژمان: بهتر است هر کس درباره تیم خودش صحبت کند، فولاد بیشترین هزینه را کرده است. 🔸علیرضا پژمان مربی تیم فوتبال تراکتور، در خصوص دیدار حساس هفته پایانی لیگ برتر در مقابل فولاد اظهار کرد: 🔸 امروز با تمام وجود برای مرد آذربایجان بازی می‌کنیم تا سربلند از زمین مسابقه خارج شویم. 🔸وی درخصوص صحبت هایی […]

⭕️ پژمان: بهتر است هر کس درباره تیم خودش صحبت کند، فولاد بیشترین هزینه را کرده است.

🔸علیرضا پژمان مربی تیم فوتبال تراکتور، در خصوص دیدار حساس هفته پایانی لیگ برتر در مقابل فولاد اظهار کرد:

🔸 امروز با تمام وجود برای مرد آذربایجان بازی می‌کنیم تا سربلند از زمین مسابقه خارج شویم.

🔸وی درخصوص صحبت هایی که “حمیدرضا رجبی” مربی فولاد خوزستان شب گذشته در خصوص تیم تراکتور انجام داده است، گفت: ایشان به جای اینکه در مورد مسائل فنی تیم خود صحبت کنند، درباره بازیکنان تیم حریف و میزان مبلغ قرارداد آنان حرف زده و جای تعجب دارد که با وجود مدیر توانمندی مثل آذری، کسی در مورد تیم تراکتور صحبت می‌کند که معلوم نیست نفر چندم کادر فنی است.

🔸اگر بحث داوری هم باشد، تراکتور مظلوم‌ترین تیم چند فصل اخیر فوتبال ایران بوده و آقایان بیشتر از اینکه از داوری متضرر شوند، سود کرده‌اند که نمونه بارز آن، بازی با استقلال و سایپا بود که هر دو تیم پس از بازی از داوری شکایت کردند.

🔸بهتر است همه به یکدیگر احترام گذاشته و در مورد تیم خود صحبت کنیم و به جای این مسائل، فکرمان معطوف به مستطیل سبز و فوتبال باشد.