پیام تبریک امین زاده همزمان با فرارسیدن روز ملی اصناف
پیام تبریک امین زاده همزمان با فرارسیدن روز ملی اصناف

پیام تبریک امین زاده همزمان با فرارسیدن روز ملی اصناف رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی طی پیامی ضمن تبریک فرارسین روز ملی اصناف، از ایثار و مجاهدت مخلصانه همه اصناف و بازاریان استان در مقابله با بیماری کرونا و کمک به اقشار آسیب دیده از این بیماری تقدیر و تشکر نمود . […]

پیام تبریک امین زاده همزمان با فرارسیدن روز ملی اصناف

پیام تبریک امین زاده همزمان با فرارسیدن روز ملی اصناف

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی طی پیامی ضمن تبریک فرارسین روز ملی اصناف، از ایثار و مجاهدت مخلصانه همه اصناف و بازاریان استان در مقابله با بیماری کرونا و کمک به اقشار آسیب دیده از این بیماری تقدیر و تشکر نمود .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی پیام حبیب امین زاده به مناسبت روز یکم تیر ماه روز اصناف به این شرح است :

بنام خدا

اصناف یکی از بزرگترین و مهمترین سازمانهای مردم نهاد کشور، آیینه تمام و کمال کار، تلاش، کسب درآمد و روزی حلال در آیین حیات بخش اسلام بوده و همواره به عنوان نماد دایمی پیوند اخلاق و اقتصاد مطرح هستند.

این قشر زحمتکش و خدوم در طول تاریخ این مرز و بوم، با برخورداری از روحیه اعتقادی و دینی ، کارنامه درخشانی از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه‌هایی ارزشمند نظیر آگاهی از مسایل روز سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور با موقعیت شناسی دقیق در رفع دغدغه های عموم شهروندان گامهای اساسی برداشته است .

جلوه امید بخش و کارساز خصوصیات بارز اصناف در بحران فعلی اقتصادی ناشی از بیماری کرونا در کشور است که از همان روز اول ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و تعطیل نمودن واحدهای صنفی ، علی رقم تحمل زیانهای اقتصادی سنگین شروع به تامین مواد اولیه ، تولید و توزیع اقلام بهداشتی نمودند و در نهایت سختیها در صف اول کمک و مساعدت به اقشار آسیب دیده از این بیماری قرار گرفتند .

اول تیر ماه سال ۱۳۹۹ ، در حالی روز اصناف را گرامی میداریم که طی ماه ها و هفته های گذشته، شاهد ایثار و مجاهدت مخلصانه همه اصناف و بازاریان استان در مقابله با بیماری کرونا بوده و بر همین اساس بر خود وظیفه میدانم ضمن ابراز تقدیر از مسولیت پذیری و وظیفه شناسی، فرارسیدن این روز ملی را به خانواده بزرگ اصناف کشور بویژه بازاریان و اصناف شریف و شهیدپرور آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت عرض نمایم .

حبیب امین زاده قوی فکر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی