پیام تبریک کاپیتان شجاعی
پیام تبریک کاپیتان شجاعی

📷پیام تبریک کاپیتان شجاعی 🔺مسعود شجاعی سرمربی تراکتور با صدور پیامی کسب عنوان پرهوادارترین تیم آسیا را به پرشورها تبریک گفت. 🔺کسب عنوان پرهوادارترین تیم آسیا را به خانواده بزرگ تراکتور، هواداران، بازیکنان و عوامل باشگاه تبریک می‌گویم و خوشحالم که توانستیم این عنوان را کسب کنیم. 🔺دست یافتن به عنوان پرهوادارترين تيم آسيا نشان […]

📷پیام تبریک کاپیتان شجاعی

🔺مسعود شجاعی سرمربی تراکتور با صدور پیامی کسب عنوان پرهوادارترین تیم آسیا را به پرشورها تبریک گفت.

🔺کسب عنوان پرهوادارترین تیم آسیا را به خانواده بزرگ تراکتور، هواداران، بازیکنان و عوامل باشگاه تبریک می‌گویم و خوشحالم که توانستیم این عنوان را کسب کنیم.

🔺دست یافتن به عنوان پرهوادارترين تيم آسيا نشان از محبوبيت تيم‌مان در بين مردم دارد كه همين امر موجب بیش ‌از پیش شدن انگيزه و مسئوليت پذيرى مجموعه تراكتور به‌خصوص ما بازيكنان مي‌شود.

🔺لازم است كه در روز كسب اين عنوان مهم از همه هواداران عزيز كه طی هفته اخير به من، كادر فنى و بازيكنان لطف داشتند تشكر و قدردانى كنم.

🔺به جرات می‌توان اذعان داشت که در مدت حضورم در تيم چنين اتحاد و يكدستى بين اين عزيزان كه باعث شود تيم را به سمت موفقيت هدايت كند كم نظير بوده و اميدوارم كه با تلاش و تمركز بيشتر با ارائه بازي‌هاى زيبا و نتايج دلنشین موجب شادى و غرورشان باشيم.