پیش‌بینی افزایش دما در آذربایجان‌شرقی
پیش‌بینی افزایش دما در آذربایجان‌شرقی

هواشناسی استان خبر داد؛ پیش‌بینی افزایش دما در آذربایجان‌شرقی رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی، از افزایش دما طی هفته‌ی جاری در سطح استان خبر داد. به گزارش تایسیزنیوز، محمد امیدفر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده‌ی وقوع بارش‌ها در نواحی شمالی است. وی […]

هواشناسی استان خبر داد؛

پیش‌بینی افزایش دما در آذربایجان‌شرقی

پیش‌بینی افزایش دما در آذربایجان‌شرقی

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی، از افزایش دما طی هفته‌ی جاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش تایسیزنیوز، محمد امیدفر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده‌ی وقوع بارش‌ها در نواحی شمالی است.

وی ادامه داد: پدیده‌ی غالب در نواحی جنوبی استان نیز وزش باد است و تا اواخر امروز هشدار سیل داده شده است که از پایان هفته‌ی جاری شاهد افزایش دما در استان خواهیم بود.

وی در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۳۱ و ۱۷ درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی نیز ۲۷ درجه‌ بالای صفر بوده است که نسبت به روز گذشته دو درجه افزایش یافته است.

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی، در خصوص خنک‌ترین و گرمترین شهر استان بیان کرد: تیکمه‌داش با دمای شش درجه بالای صفر خنک‌ترین و آذرشهر با دمای ۳۲ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شده است.